جی 4 ال‌جی با چیپست اسنپ‌دراگون 808 در بنچمارک ظاهر شد!

به‌نظر می‌رسد اطلاعات جدیدی از پرچمدار جدید ال‌جی یعنی LG G4 بدست آمده است. این اطلاعات که از طریق دیتابیس GFX Benchmark حاصل شده حاکی از نزدیک بودن مشخصات به مواردی که تاکنون شایعه شده بود، است.

0

البته چیپست شش هسته‌ای با هسته‌های پردازشی Cortex-A57 به همراه تراشه گرافیکی Adreno 418 کمی ما را غافلگیر کرد.

LG G4 GFX Bench 01

قطعاً این چیپست جدید نمی‌تواند اسنپدراگون 810 که در گوشی G Flex2 استفاده شده بود، باشد. در عوض به‌نظر می‌رسد این چیپست اسنپدراگون 808 که در آوریل سال گذشته به همراه مدل 810 معرفی شد، باشد. پرچمدار جدید این شرکت کره‌ای از اندروید 5.1 آبنبات چوبی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد.

ال‌جی جی4 از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت QHD برخوردار است که همانند G3 است. اما دوربین به یک نسخه 16 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 2160p ارتقاء پیدا کرده است. دوربین ثانویه در قسمت جلویی نیز یک نمونه 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری با وضوح تقریباً 2160p (اعداد منتشر شده در بنچمارک استاندارد نیستند) می‌باشد که بسیار عالی به‌نظر می‌رسد.

LG G4 GFX Bench 02

با نگاه به امتیاز بنچمارک‌ها می‌توان متوجه شد که پردازنده گرافیکی جدید این گوشی Adreno 330 که در جی3 استفاده شده بود را شکست می‌دهد. کمپانی کوالکام اظهار داشت که این تراشه جدید حدود 30 درصد سریعتر از ادرنو 330 خواهد بود اما قابل قیاس با ادرنو 420 نمی‌باشد. با توجه به امتیازات کسب شده به‌نظر می‌رسد Adreno 418 جایی بین این دو تراشه داشته باشد.

حالا باید دید که آیا دو هسته A57 به همراه چهار هسته A53 قادر به شکست دادن هسته‌های پردازشی Krait 400 هستند یا خیر. حداقل این را می‌دانیم که این چینش جدید گرمای کمتری نسبت به اسنپ‌دراگون 810 ایجاد خواهد کرد.

گوشی LG G4 بر اساس شایعات قرار است در اردیبهشت سال جاری روانه بازار شود و از یک طراحی زیبا با انحنای مناسب برخوردار می‌باشد. همچنین صحبت‌هایی حاکی از اینکه این گوشی نقش پرچمدار را نخواهد داشت نیز شنیده می‌شود. حداقل از نظر سخت افزاری و چیپست به‌کار گرفته شده، در سطحی پایین‌تر از G Flex2 قرار خواهد گرفت.

 

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.