انتشار تصاویر بیشتر از اچ‌تی‌سی One E9؛ معرفی نزدیک است!

این روزها شایعات گوشی‌ اچ‌تی‌سی وان E9 و وان E9 پلاس همه جا را پر کرده است. این شایعات از رونمایی نزدیک اچ تی‌سی وان E9 پلاس در ۱۹ فروردین ماه جاری در پکن چین حکایت دارد.

2

اچ‌تی سی وان E9 پلاس، چیپست مدیاتک MT6795M که از معماری ۶۴ بیتی بهره می‌برد را به خدمت گرفته و با هشت هسته در کنار ۲ گیگابایت رم، پردازش این محصول جدید اچ‌تی‌سی را به عهده گرفته‌اند. ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای ذخیره‌سازی اطلاعات اچ‌تی‌سی وان E9 پلاس لحاظ شده است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قاب پشتی گوشی به همراه دوربین دوگانه معروف ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل در قاب جلویی از امکانات عکس‌برداری قوی این محصول حکایت دارد.

در همین حال این روزها شایعات رونمایی اچ‌تی‌سی وان E9 نیز زیاد به گوش می‌خورد، این محصول از صفحه‌نمایشی با کیفیت پایین‌تر نسبت به اچ‌تی‌سی وان E9 پلاس برخوردار است و ابعادی برابر ۵.۰ یا نهایتاً ۵.۵ اینچ با کیفیت فول‌اچ‌دی دارد.

اما امروز تصاویری از این گوشی به صورت غیر رسمی منتشر شده است. اگر بخواهیم از روی تصاویر بدست آمده قضاوت کنیم باید گفت که اچ‌تی‌سی وان E9 از لحاظ ظاهری با اچ‌تی‌سی وان E9 پلاس،‌ مو نمی‌زند و هر دو گوشی شباهت زیادی به یکدیگر دارند، صفحه‌نمایش بزرگ، اسپیکرهای معروف بوم‌ساند و قاب پشتی پلاستیکی از مشخصه‌های این دو گوشی است.

در قسمت دوربین نیز اچ‌تی‌سی وان E9 از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی برخوردار است، چیپست اسنپ‌دارگون ۸۱۰ ساخت شرکت مدیاتک نیز احتمال می‌رود که در این محصول خوش قد و بالای اچ‌تی‌سی به کار گرفته شود.

گفته می‌شود که وان E9 و وان E9 پلاس در مناطق مختلف جغرافیایی به بازار عرضه می‌شوند. به هر ترتیب باید گفت که تا ۱۹ فروردین‌ماه راهی نیست و امیدواریم در این تاریخ حداقل چشممان به یکی از این دو محصول روشن شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    http://www.aparat.com/v/Cwju0 بازکردن ام9 :)

  2. quietly brilliant می‌گوید

    رنگ مشکیش خوشگله :) فارنت عزیز کارتون حرف نداره مرسی