قرار گیری نسخه پیش‌نمایش Hyperlapse در ویندوزفون استور

مایکروسافت حدود یک سال پیش توسعه پروژه جدیدی با نام  Hyperlapse را کلید زد و برای شروع کار ویدیویی را هم به منظور معرفی آن منتشر کرد؛برنامه یادشده می تواند ویدئوهای بی‌کیفیت و با لرزش ضبط شده توسط دستگاه‌هایی مانند GoPros و یا گوگل گلس را با فرایندی پیچیده‌ آماده بهره‌برداری کند.

1

اپلیکیشن Hyperlapse، می‌تواند لرزش‌های فراوان ویدیوهایی که فرد در هنگام فعالیت‌های بالای فیزیکی از جمله کوه‌نوردی و دوچرخه‌سواری توسط دوربین‌هایی همچون GO PRO ضبط می‌کند را با الگوریتم‌های پیچیده خود حذف کرده و یک ویدیوی با کیفیت قابل قبول را ارائه دهد.

بدون شک کیفیت ویدیوهایی که فرد به صورت اول شخص در هنگام کوه‌نوردی تهیه می‌کند، جالب نیست حتی اگر آن‌ها را با سرعت ۱۰x تماشا کنیم، باز هم لرزش‌ها و تکان‌های دوربین قابل چشم پوشی نیستند. حال اپلیکیشن Hyperlapse به صورت غیر رسمی در ویندوز فون استور عرضه شده تا راه حلی باشد بر مشکلات این چنین.

تابع MSR ابتدا مسیر ورودی سه‌بعدی دوربین را بازسازی کرده و فریم‌ها را به صورت هندسی متراکم می‌کند. پس از آن این تابع مسیر ویدیوی خروجی دوربین را بهینه و صاف کرده و به دیگر فریم‌های ورودی نزدیک می‌کند. سپس خروجی فریم‌های را با ترفندی به گونه‌ای تنظیم می‌کند که به فریم‌های رندر شده دوربین اصلی بسیار شباهت داشته باشد. این برنامه در مرحله پایانی الگوریتم‌های محاسبات هندسی را برای هر یک از فریم‌های ورودی انجام می‌دهند تا تصویر خروجی به شکلی بهینه‌ای نمایش داده شود

به زبان ساده‌تر، تابع MSR هر فریم از تصاویر ورودی دوربین را به صورت آهسته ویرایش می‌کند و این کار با رندر کردن، دوختن و ترکیب کردن تمامی فریم‌های خروجی به سرانجام می‌رساند. حال مایکروسافت تابع MSR در قالب نسخه پیش‌نمایش اپلیکیشنی به نام Hyperlapse راهی فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز فون کرده، ، با این حال تا رفع کامل مشکلات احتمالی این برنامه، نمی‌توان آن را دریافت و استفاده کرد.

wmpoweruser

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    سلام ببخشید میشه یه مطلب در مورد روش های دانلود از استور ویندوز 8.1 بذارید
    راه هایی که تو سایتا هست کاربردی نیست
    اگر بشه عالیه