برای خرید اپل واچ در ابتدای عرضه باید حتماً آن را به صورت آنلاین رزرو کنید

فرصت زیادی تا عرضه رسمی اپل واچ باقی نمانده و اگر اخبار این محصول را دنبال کرده باشید احتمالاً به خبر افتتاح فروشگاه‌های اپل واچ در فارنت برخورد داشته‌اید.

0

فرصت زیادی تا عرضه رسمی اپل واچ باقی نمانده و اگر اخبار این محصول را دنبال کرده باشید احتمالاً به خبر افتتاح فروشگاه‌های اپل واچ در فارنت برخورد‌ه‌اید. بر اساس گزارش وبسایت MacRumours، خریداران و مشتاقان این ساعت هوشمند بر خلاف سایر محصولات، برای خرید این محصولات نمی‌توانند مستقیم به فروشگاه اپل واچ مراجعه کنند و تنها می‌توانند این محصول را از نزدیک بررسی کرده و سفارش خرید دهند.

با این حساب فروشندگان در فروشگاه اپل واچ خریدار را برای انتخاب محصول مناسب راهنمایی می‌کنند اما اگر مشتری هوس کرد اپل واچ مورد نظر خود را همانجا خرید کند چاره‌ای به جز سفارش آنلاین این محصول ندارد. بر اساس مستندات منتشر شده سفارش اپل واچ به صورت آنلاین و یا از طریق اپل استور مسیر است.

به راحتی می‌توان حدس زد که این شیوه فروش به دلیل پاسخ به درخواست خرید زیاد این محصول از جانب خریداران است و در آینده به طور قطع شاهد تحویل اپل واچ توسط متصدی فروش به خریدار در هنگام خرید خواهیم بود.

blog.gsmarena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.