الجی عرضه رسمی گوشی های Magna، Spirit، Leon و Joy را آغاز کرد

کمپانی ال‌جی چهار گوشی میان‌رده خود را در اواسط اوایل اسفندماه گذشته در جریان کنگره جهانی موبایل 2015 به‌طور رسمی معرفی کرد. این شرکت کره‌ای اکنون از عرضه جهانی این چهار مدل تحت عناوین Magna،Spirit ،Leon  و  Joy خبر داده است.

2

از بین این چهار مدل تنها Magna،Spirit  وLeon  دارای نسخه 3G یا LTE خواهند بود. در نسخه‌های مجهز به فناوری LTE از قاب پشتی با رنگ متالیک بهره گرفته شده است.

اما برجسته‌ترین مدل، Magna می‌باشد که از یک صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 720p، 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی، اندروید 5 آبنابت چوبی به همراه رابط کاربری LG و یک باطری 2540 میلی آمپری بهره می‌برد. پردازنده چهار هسته‌ای این گوشی از سرعت 1.3 گیگاهرتز برخوردار بوده و از شبکه‌های HSPA+ نیز پشتیبانی می‌شود.

LG-Magna-Spirit-Leon-Joy

نسخه LTE این مدل نیز از یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز به همراه پشتیبانی از فناوری Cat. 4 LTE عرضه خواهد شد. مدل Spirit از سخت افزار نسبتاً مشابه‌ای بهره می‌برد و تفاوت اصلی در صفحه نمایش 4.7 اینچی با وضوح 720p و باطری 2100 میلی آمپری آن می‌باشد. این مدل در برخی از مناطق با دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 1 مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

مدل Leon از پردازنده و چیپست شبکه یکسانی استفاده می‌کند و در دو نسخه 3G و LTE ارائه می‌شود. این مدل از یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با وضوح FWVGA به همراه دوربین جلویی با کیفیت VGA بهره می‌برد. نسخه 3G از 1 گیگابایت یا 768 مگابایت رم، 8 یا 4 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی با کیفیت 8 یا 5 مگاپیکسل برخوردار است. در نسخه LTE از 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 5 مگاپیسکلی استفاده شده است. هر دو نسخه از یک باطری 1900 میلی آمپری برخوردار خواهند بود.

مدل ارزان قیمت Joy با اندروید 4.4 کیت‌کت عرضه می‌شود و از یک صفحه نمایش 4 اینچی با کیفیت WVGA بهره می‌برد. ضخامت این گوشی رده پایین 11.9 میلی‌متر بوده و در آن از یک پردازنده دو هسته ای به همراه 512 مگابایات رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. در پشت گوشی شاهد یک دوربین 5 مگاپیکسلی و در قسمت جلویی یک دروبین با کیفیت VGA با فوکوس ثابت هستیم. این مدل نیز همانند Leon از یک باطری 1900 میلی آمپری بهره می‌برد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Mahdi می‌گوید

    دمش گرم LG

    فقط قیمتش مشخص نشده؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      فعلا فقط قیمت Spirit حدود 228 دلار