پایان همکاری پنج ساله مایکروسافت و یاهو در زمینه موتورهای جستجو

در سال 2010 یاهو و مایکروسافت بینگ، به منظور کمک به رشد هر دو کمپانی با انجام یک پروژه‌ی تحقیقاتی با هدف افزایش جذب کاربران از گوگل به سمت آنها، وارد همکاری شدند. متاسفانه پس از گذشت 5 سال هیچ چیز تغییر نکرده است و مایکروسافت و یاهو به دنبال مذاکرات مجدد و یا انحلال همکاری هستند.

1

این در حالی است که اولین مذاکرات برای همکاری این دو شرکت 10 سال قبل صورت گرفت و یاهو و مایکروسافت جلسه مذاکره را ترک کردند و اجازه دادند تا این همکاری به طور کلی فسخ شود و یا پس از 5 سال شرایط همکاری تغییر کند. اگرچه قرار بود این مذاکرات 30 روز پس از تاریخ چهارم اسفندماه گذشته یعنی 4 فروردین، پایان پذیرد، یاهو و مایکروسافت هنوز به توافق نرسیده‌اند و مهلت این مذاکرات را به 60 روز افزایش داده و تا 4 اردیبهشت تمدید کردند.

هرچند ما اطلاعی از نتیجه‌ی احتمالی این مذاکرات در ماه آینده نداریم اما مسئله جالب این است که مدیرعاملان فعلی این دو شرکت مسئول رسیدگی به مذاکرات با مدیران قبلی هستند.

پس از همکاری یاهو و مایکروسافت در سال 2010 این دو شرکت تغییرات چشمگیری در محصولات خود داشتند.

 

neowin

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسام می‌گوید

    یاهو المکتوب
    این اسم خیلی چیزارو بیان میکنه ولی اصلی ترینش فرق بین سازنده و حروم کنندس
    یکی یک چیزی رو میسازه ون یکی میخره ایا با خریدن دوبرابر قیمت پیشرفتی حاصل میشه ؟؟
    خدا پدر مادر ون 2 تا مهندس پسر اهل کالیفرنیای امریکارو بیامورزه