10 کاری که گلکسی اس 6 قادر به انجام آنهاست اما آیفون 6 از انجام آنها عاجز است!

اپل پس از عرضه آیفون 6 توانست به سودی در دوره سه ماهه دست پیدا کند که تقریبا هیچ شرکت دیگری قادر به دستیابی به آن نبود. هنوز هم آمار و ارقام حاصل از فروش آیفون 6 بسیار امیدوارکننده پیش بینی می‌شوند، اما این گوشی یک رقیب جدی در ماه آینده خواهد داشت و آن هم چیزی نیست جز گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج.

55

هر سه مدل گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای خرید محسوب می‌شوند اما با این حال پرچمداران جدید سامسونگ دارای ویژگی‌هایی هستند که صاحبان آیفون 6 را به حسادت وا می‌دارند! با فارنت همراه باشید تا با هم 10 مورد از تاثیرگذارترین ویژگی‌های گلکسی اس 6 سامسونگ که آیفون 6 اپل از آنها بی بهره است را با هم مرور کنیم.

1) شارژ سریع

اگرچه آیفون 6 در زمینه شارژ سرعت بسیار خوبی دارد (خصوصاً زمانی که از ترفند مخصوصش استفاده کنید)، اما باز هم نمی‌توان گفت حتی به سرعت شارژ شدن گلکسی اس 6 نزدیک است. گوشی جدید سامسونگ فقط با 10 دقیقه شارژ قادر است چندین ساعت زمان آماده به کار به شما ارائه دهد.

Galaxy-S6-Wireless-charger

2) شارژ بی‌سیم

اگرچه تکنولوژی‌های شارژ بی سیمی که در نمایشگاه CES 2015 دیدیم واقعا جذاب بودند، اما   Galaxy S6 و S6 edgeنیز از تکنولوژی شارژ بی سیم داخلی بهره می‌برد. اما اگر شما صاحب یک آیفون 6 باشید باید با استفاده از یک هک یا یک کیس زشت این قابلیت را داشته باشید.

3) اجرای بیش از یک برنامه بطور همزمان

پلتفرم iOS اپل از مالتی تسکینگ پشتیبانی می‌کند اما تنها می‌توان یک برنامه را در لحظه اجرا کرد.

Galaxy-S6-Multitasking

با S6 و S6 edgeشما می‌توانید دو برنامه را در کنار هم اجرا نمایید و حتی محتویات را از یکی به دیگری Copy و Paste نمایید.

4) نمایش بخش کوچکی از صفحه برای دیدن نوتیفیکیشن‌ها

قابلیت rub-to-wake سامسونگ شاید خنده‌دار به‌نظر برسد اما واقعا کاربرد جالبی دارد، چرا که به شما اجازه می‌دهد تا در پنل کناری Galaxy S6 edge نوتیفیکیشن‌ها را ببینید، بدون اینکه صفحه نمایش را روشن کنید.

5) نمایش فرد تماس گیرنده بدون برداشتن تلفن

اگر گوشی گلکسی اس 6 اج شما از سمت صفحه نمایش بر روی میزتان قرار گرفته باشد، بر اساس رنگی که برای مخاطبان خود تنظیم کرده‌اید، گوشی با استفاده از همان نور رنگی شما را از تماس مخاطب مورد نظر آگاه می‌سازد، بدون آنکه لازم باشد به صفحه نمایش نگاه کنید.تصویر متحرک زیر بخوبی بیانگر این قابلیت است.

Galaxy-S6-Edge-Color-who€™s-calling

6) پرداخت با موبایل در همه جا

سرویس Apple Pay فوق‌العاده است و فکر نمی‌کنیم از این ساده‌تر امکان پذیر بوده باشد. با این حال هنوز در اکثر فروشگاه‌ها قابل استفاده نیست. Samsung Pay، از سوی دیگر از تکنولوژی هیبریدی که با درگاه‌های پرداخت جدید NFC و همچنین درگاه‌های استاندارد کارت‌های اعتباری سازگاری دارد، استفاده می‌کند.

New-Samsung-Pay-mobile-payment-service

هر دو مدل جدید Galaxy S از این قابلیت استفاده می‌کنند، که در ماه‌های آینده رونمایی خواهد شد.

7) فوکوس خودکار با قابلیت ردیابی

دوربین جدیدی که سامسونگ در گلکسی S6 و S6 edge استفاده کرده، قطعاً فوق‌العاده است چرا که ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها فوکوس خودکار با قابلیت ردیابی است و به شما اجازه می‌دهد با یک لمس روی سوژه مورد نظرتان همواره آن را در فوکوس قرار دهید. این ویژگی در دو حالت عکسبرداری و فیلمبرداری قابل استفاده است.

samsung-galaxy-s6-camera-menu

8) راه‌اندازی سریع دوربین

اگر دو مرتبه بر روی دکمه Home گلکسی اس 6 فشار دهید، برنامه دوربین در عرض تنها 0.7 ثانیه اجرا می‌شود که خارق‌العاده است. این قابلیت حتی زمانی که صفحه گوشی خاموش است نیز قابل استفاده می‌باشد. دوربین آیفون 6 به لطف صفحه لاک اسکرین و میانبرهای کنترل پنل نیز به آسانی اجرا می‌شود اما به هیچ عنوان به اندازه گلکسی اس 6 سریع نیست.

9) استفاده از گوشی به عنوان کنترل تلویزیون

دارندگان آیفون 6 می‌توانند با استفاده از لوازم جانبی و یا برخی برنامه‌ها که با برخی گیرنده‌ها سازگاری دارند، این قابلیت را داشته باشند. از آن طرف گلکسی اس 6 این قابلیت را با استفاده از پورت اینفرارد در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید تقریباً هر نوع وسیله‌ای را کنترل نمایید.

Samsung-Galaxy-S6-heart-rate

10) از ضربان قلب خود با خبر باشید!

اگر آیفون 6 دارید می‌توانید با استفاده از دوربین پشتی و فلاش و برنامه‌های مخصوص ضربان قلب خود را مشاهده نمایید، اما باید بدانید از بین ده‌ها برنامه‌ای که تست کردم تقریبا همگی کند و بی‌دقت بودند! Galaxy S6 و S6 edge از یک سنسور ویژه نمایش ضربان قلب بهره می‌برند و دقت بسیار بالایی دارند.

galaxy-s6-iphone-6-comparison-side-hands

اینها قابلیت‌هایی بودند که گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ از آنها برخوردار هستند اما آیفون 6 اپل از آنها برخوردار نیست. به هر حال قابلیت‌هایی هم می‌توان ذکر کرد که دقیقا خلاف این موضوع باشند یعنی گلکسی اس 6 سامسونگ از انها بی‌بهره بوده و آیفون 6 برخوردار از آنها باشد. این گونه قابلیت‌ها معمولا تعیین‌کننده خرید کاربران خواهد بود و مطمئنا می‌تواند نگاه کاربران را با توجه به نوع استفاده انها تغییر دهد!

bgr

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

55 نظر برای این مطلب
  1. Ali می‌گوید

    از لحاظ تمامی امکانات فقط اس6بخر حالشو ببر تازه اندروید 7هم قرار واسش بیاد

  2. Ali می‌گوید

    گلگسی اس 6بهتر از آیفون یا به قول بعضیا اپل چون اپل چیزی بیشتر از یک مارک نیست خخخخخ

  3. فلانی می‌گوید

    یکی از دوستان من آیفون داشت از روی کابینت آشپز خانه افتاد کل صفحه اش خورد شد تازه قاب هم داشت. این دوست ما خیلی آیفون دوسته من رفتم رو صندلی قاب گوشیم رو درآوردم و دستم رو بردم بالا و گوشی رو ول کردم هیچیش نشد الان هم گوشیش رو داره میفروشه تا سامسونگ بگیره نوت 5 من نمیگم فقط سامسونگ یا فقط اپل ولی آیفون هم خوبی های خودش رو داره مثلا اندازه صفحه 4 اینچش مناسبه ولی این روزا یک قلم خوب با گوشی بیشتر کارایی داره در جواب دوستانی که میگن پولدار ها اپل دارن ما بی پولا سامسونگ داریم شما یه سری به قیمت های بازار بندازید بعدا

  4. mohammad می‌گوید

    من 2 سال ایفون داشتم الان که 6 ادج خریدم فهمیدم که از ایفون خیلی بهتره کاملا هم با کارایی های ایفون اشنا هستم ولی اگه یکم دقت کنید میبینید که سامسونگ همین خدماتو با زحمت کمتر در اختیار شما میذاره

  5. ناشناس می‌گوید

    اپل رو با سامسونگ مقایسه نکنید . فقط اپله که امروزه در جهان حرف اول را میزند

    1. علی می‌گوید

      خخخخخخخخخخخخ
      دمت گرم خدایش خیلی یکم خندونیمون سرحال اومدم
      عزیزم کاری نکن بیایم تو خونتون ببینیم چنتا از وسایل خونتون مال شرکت سامسونگه جیییگر :) :) :)

  6. Sami می‌گوید

    خدا شفا تون بده مثل بچه ها میمونین هر کس سلیقه خودش رو داره احترام بگزارید خدا کنه سامسونگ بهترین گوشی امروزه خودتون دقت کنید مردم همش لباس مارک دار میخرن لوازم ارایشی مارک دار میخرن ایفن مارک دار هست یعنی L اینو نشون میده درسته گلکسی کاربردی زیادی داره ایفنم کلاس زیادی داره خودم ایفن ۶اس دارم قشنگه راضیم داداشم گلکسی اونم قشنگه همش باهام دعوا داره ولی خدا شاهده میگم داداشم گوشی تو بهتر از منه ولی مهم استفاده از این گوشی هست که هر دوشون به اندازه مساوی ازشون استفاده میشه هر دوشون عالی هستن نظر من اینه طرف دار هر دوشونم عالی مسخره کار زشتی هست حتی شما دوست عزیز

  7. صادق می‌گوید

    گوشی فقط اپل
    أونایی هم که پول ندارن خواهشنا نظر ندن که اپل بده
    برن هرچی دوس دارن بخرن بجز اپل

    1. علی می‌گوید

      اره تو راست میگی گوشی فقط اپل :)

      بدرد تو همون اپل میخوره راستس نمیدونم چرا همه ایفون ها تون شبیه همه فقط مثل انسان با بالا رفتن سنش قدش بلند میشه تغییر خاصی نمیکنه
      خخخخخخخخخخخخخخ

  8. مصی می‌گوید

    من در ایفون خود چیزی دارم که شما در اندروید خود ندارید

    1. بیتا می‌گوید

      من در اس۷ خود چیزهایی دارم که شما در آیفون خود خوابش را هم نمی بینید

      1. رضا می‌گوید

        ما که نفهمیدم شما اس7داری یا اس6
        خودم ایفون بازم و اینو میگم که دوربینش از سامسونگ عقبه

      2. علی می‌گوید

        لاییییییییک داری 100000000000000 تا

  9. زهرا می‌گوید

    سامسونگ دست همه هست خیلی زیاده..از طرفی ایفون کلاس خاص خودشو داره..سامسونگ هر روز یه مدل میده بیرون افت قیمتش شدیدا بالاست..این همه اپشن داره ولی تو رتبه ی دوم هست..ایفون همیشه بهتر بود و هست..

    1. بیتا می‌گوید

      من کلی وقته اس۶ داشتم.افت قیمت آنچنانی ندیدم.

    2. علی می‌گوید

      عزیزم متعسفم که باید این رو بگم ولی متعسفانه ایفون در رتبه دوم هستش :/ :/

  10. مجتبی می‌گوید

    به عنوان کسی که ایقون داشتم باید اعتراف کنم که گوشی های اندوروید به مراتب بهتر از ایفون هستن البته من سامسونگ ندارم و سونی z3+ دارم ولی در کل گوشی های ایفون بیشتر جنبه تجملی دارن و به همین خاطر کمتر کسی ازشون انتقاد میکنه، مثلا قبل از اینکه ایفون 6 بگیرم 5 اس داشتم که باتری فوق العاده ضعیفی داشت ولی کشی ازش انتقاد نمیکرد چون گرون و تجملی بود در حالی که اگر این باتری ضعیف برای یه گوشی اندروید بود ابروی اون گوشی رو میبردند

    در کل گوشی فقط وفقط سلیقه ست

  11. امیر می‌گوید

    دوستان هر دو گوشی عالی هستند
    باورکنید گوشی سلیقه ایه
    من هر دو را داشتم الان هم اس6 اج دارم شاید بزودی 6 اس آیفون بگیرم
    تعصب بیخود نداشته باشید برای چیزی که مهمونتونه و توهین به هم نکنید!
    اگر بتوانید بدون تعصب مزایا و معایب گوشی که دارید را بگویید هنر است.
    نه اینکه در مورد برندی که ندارید نظر بدهید

    1. حسن می‌گوید

      اقا جدا این حرفت رو من تعسیر گزاشت دمت گرم
      راست میگه بخدا اگه خوبه که برم بخریم وحالش رو ببریم اگه هم که بده خوب نخریم یا اگه خریدیم بریم بفروشیم یه چیز دیگه بگیریم دیگه چرا الکی خودمون رو واسه دوتا شرکت شرقی غربی اذیت کنیم

  12. عارف می‌گوید

    گوشی های سامسونگ به درد لای جرز هم نمیخورن .مفتشون هم گرونه.یه پرچمدار اندرویدی با دوتا پردازنده و هشت هسته در مقابل آیفون 5s کم میاره چه برسه به خدای گوشی ها آیفون ۶

    در ضمن پنجمارک آیفون 6اس بالای ١٣١٠٠٠شد نوت 5به ٨٠٠٠٠هم نرسید

    خخخخخخخ

  13. ♡ سامسونگ ♡ می‌گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید باید بگم که سامسنوگ اخرشه واقعا آخه اپلم شد گوشی. اونایکه میگن سامسونگ بده برن گوشی اصل سامسونگو بخرن نه چینیشو بعد میدونن گوشی یعنی چی . گوشیهای سامسونگ تو ایران کلا چینیه مگه اینکه سفارشی باشه . من گلکسی اس 5 دارم cpu 2.5 و در ایران با cpu 1.9 ودر گوشی اصل سامسونگ اصلا منوی فارسی وجود نداره و به روز رسانی میشه نه مثل گوشیهای چینی سامسونگ که به زور منوی مثلا فارسی داره اونم 50 درصد فارسی بقیه به انگلیسی با یه زبون دیگه انگار دو رگه زده بیرون.

    با تشکر از مدیر سایت

    1. امیر می‌گوید

      بهترین گوشی دنیا گالکسی اس 6 آیفون فقط اسم داره به درد لای توالت میخوره

      1. علی می‌گوید

        نه خدایش iphone هم گوشیهاش خوبه شک نکن تو خوب بودنش وگرنه این همه مردم خارج از ایران که احمق نبودن iphone بخرن ولی نسبت به پرچمدارهای سامسون حرف خاصی برای گفتن نداره (s6 / s6 edge s7 / s7 edge note5 / … )

  14. احسان می‌گوید

    سلام من اس ۶ اج دارم واقعا حرف نداره مخصوصا شارژ شدن سریع و بازدهی بالای باتریش نسبت به گوشی قبلیم ایفون ۵ اس دوربینش هم برا عکاسی از اچ تی سی ام ناین ک ٢٠ مگ هست سرتره مخصوصا شب با فلش otg ک باهاش فیلم میبینم رزولیشن و کیفیت تصویرش عالیه در کل راضیم ازش

  15. فقط آيفون 💞 می‌گوید

    سلام به همه دوستان خوبم
    سامسونگ یک شرکت بزرگ و معتبره که محصولات متنوع و خوبى هم داره. گوشى هاى Smart سامسونگ قابلیتهاى خوب و کاربردهاى زیادى داره که نفى کردن آنها بدور از منطق و انصافه. من تا چندسال پیش برند مورد علاقه ام سامسونگ بود و معتقد بودم پرداخت پول براى محصولات اپل بدور از عقل و منطقه و به همه اطرافیان هم پیشنهاد میدادم که فقط بخاطر کلاس و برند اپل پول بی زبان خودشون رو دور نریزن تا اینکه یک آیفون ۴ به عنوان هدیه دریافت کردم و اونجا بود که متوجه شدم در تمام این مدت سخت در اشتباه بودم! بعداز اون جزء کسانى هستم که بعداز معرفى هر محصول جدید اپل بلافاصله اونو خریدارى میکنم ، حتى براى همسرم هم فقط از این برند میخرم. آیفون ۵ ، آیفون ۵ اس و در نهایت الان آیفون ۶ اس رو دارم و منتظر بعدى هستم. حتى براى کارهاى ادارى و استفاده از اینترنت هم یک iPad Ari2 گرفتم و خیلى خیلى هم ازش راضى هستم. اینکه میگن خیلى از برنامه هاى iOS در ایران قابل استفاده نیست کذب محضه و تبلیغات سوء مخالفین این برند بزرگ و عالى دنیاى دیجیتال است.
    فقط به یک نکته اشاره کنم که تا وقتى حداقل به مدت یک ماه از iOS استفاده نکنید متوجه مزیتها، توانمندیها و لذت استفاده از اون نمیشید.
    شاد، پیروز و تندرست باشید🌺

    1. مهمان می‌گوید

      با سلام و عرض ادب.
      ببخشید من فکر نمیکنم که تا حالا سامسونگ دستتون گرفته باشین.
      بعدشم شما به احتمال زیاد بلد نیستین با خیلی از امکانات اپل کار کنین و از اونا بی خبری.
      بعدشم برین تحقیق کنید ببینید سامسونگ داخل آمریکا فروش بهتری داره یا اپل.
      مسعله بعدی اینه که اگه شرکت اپل مشتری مدار بود و به من و شما اهمیت میداد حداقل زبون فارسی رو برای گوشی هاش میذاشت.
      با تشکر

  16. Amin Bahrami می‌گوید

    ta vaqti ba iphone kar nakarde bashi nmitoni bafahmi in goshi chie 100 sal dgam samsung nmitone b apple brese heh

  17. مهرداد می‌گوید

    باسلام.به نظر من اپل هزارتومان نمی ارزه.فقط سامسونگ.

  18. S.W.A.T می‌گوید

    واقعا دمت گرم گلکسی اس 6 اج

  19. محمد می‌گوید

    از لحاظ کیفیت شکل و نام اپل رو نمیتونیم به سامسنگ مقایسه کنیم تا فعلاً
    خیلی خوبه که این دو شرکت باهم رقابت داشته باشن تا بتونیم از کیفیت بهتر و بالاتر این مبایل ها استفاده کنیم یک مشکل بزرگ سامسنگ در تمام مدل ها جم موندنشه که ویروس میگیره بعد از یه ماه خرید این رو هم تو رقابتش خوب کنه خیلی خوب میشه

    1. مهمان می‌گوید

      من دوساله گلکسی اس3 دارم ولی تا حالا ویروس نگرفته

  20. حامد می‌گوید

    یعنی به گوشی های سامسونگ دقیقا مثل اسباب بازی میمونه .
    آخه مگه میشه سامسونگ را با اپل مقایسه کرد ؟؟؟؟؟

  21. گلکسی اس 6 اج می‌گوید

    اقا خواهر برادر جمع کنین ببینم هر کی هر چی خواست بگیره ولی عمرا اپل به پای سامسونگ برسه شما چند تا مثال بزنین که فرق درایف 3 ایفن 4 ایفن 5 ایفن 6 چیه به جز صفحه اش خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اندازه ایفن مثل جوجه است باید چشتو بکنی توش ببینی چی نوشته بعدشم خیلی از برنامه هاش در ایران کار نمیکنه راستی دیروز رفته بودم شرکت اپل دیدم یکی نشسته دار سیب ها را یکی یکی میخوره میزاره اونجا تا بزنن پشت گوشی هاش خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جوک خیلی خوبی بود هر کی هم پشت کامنت من درباره سامسونگ بد بگه حتما سوادش تا اونجا میکشه یعنی لیاقتش دیگه نمیگم خودتون میدونین ببخشید سرتون را درد اوردم

  22. sadegh می‌گوید

    مرتضی همیشه یادت باشه تا دنیا دنیاست برند مشهور سامسونگ امپراطور گوشیهای جهانه…..اپل نوکرشم نمیشه

  23. sadegh می‌گوید

    من ایفون 6 داشتم بخدا سر یه ماه فروختم اس3 سامسونگ خیلی از ابن سیب گندیده بهتره

  24. sadegh می‌گوید

    ایفونیه گوشی اشغال بیمصرفه تو ایران شاهه گوشیهای دنیا سامسونگ

  25. پيمان می‌گوید

    من از ایفون ۶استفاده میکنم ایفون هایه اپل به سیستم عامل روان و سرعتشون مشهورند ک نمیتونه سامسونگ به این سرعت برسه s6فقط بازیچه گوگل هست پایه گذار اپل استیو جابزه اما سامسونگ،،،،،،،سامسونگ بره همچون یخچال و ماشین لباسشویی بسازه

  26. مرتضي می‌گوید

    و محکم ترین دلیلی که اپل رو به ابر قدرت تبدیل کرده همین قابلیت آنتی ویروسش هست
    که همه مشکلات از ویروس هست و بقیه برندها نتونستن در مقابل ویروس مقاوم باشن
    ولی کمپانی اپل همه محصولاتش قابلیت انتی ویروس رو دارن

  27. مرتضي می‌گوید

    خلاصه محصولات کمپانی اپل
    اعم از iphone ipad ipod iwatch mac book
    با تفاوت خیلی زیادی از بقیه برندها بالاتره

  28. مرتضي می‌گوید

    من خودم
    الان آیفون سیکس دارم
    و قبل از این آیفون فور و گلکسی اس فور که بعد از ایفون فور اومده رو داشتم
    من ایفون فور رو تا از اول ماهی که توی ایران اومد دارم تا الان که خوشبختانه هیچگونه مشکلی پیدا نکرده
    چه از باطری چه از سرعت عملکرد
    و … ولی گلکسی اس فور رو یک سال بعد از اینکه خریدم خیلی چیزاش نسبت ب روز خیلی زیاد فرق کرده
    مثلامهمترین گزینه ش
    همین سرعت عملکردش هست که از صد در صد به پنجاه درصد رسیده
    ولی سرعت عملکرد ایفون فور از صد درصد که خیلی بگم به هشتاد رسیده باشه

  29. مرتضي می‌گوید

    بعدشم
    دوستان عزیز یه پیشنهاد کلی بهتون میکنم
    وقتی دو تا گوشی رو با هم مقایسه کنید
    که از هر دو تا استفاده کرده باشید

  30. مرتضي می‌گوید

    دوسته عزیز احسان
    ببین اندروید هفت هزار برنامه داره که
    ولی آی او اس هفده هزار برنامه که خیلیاش هم بدرد بخور هست نسبت ب اندروید

  31. mAmad می‌گوید

    وقتی سامسونگ تونست خودشو ١ماه از افت قیمت نگه داره بعد میتونه بیاد یه پله پایین تر از اپل سامسونگ مثل گوجه هست دو روز موند یا باید بندازی دور یا باید دو برابر قیمتش پول بزاری تا بتونی یه گوشی دیگه بخری
    ولی بد گوشی هم نیست سامسونگ عیبی که داره افت قیمت زیادشه و اینکه پرچم داراش زود به زود عوض میشن ولی ایفون ۶ یچی دیگست

  32. علی می‌گوید

    آقا سامسونگ پیشرفت کرده و ترفدارای اپل نمیتونن درک کنن اقا اپل دیگه فقط کلاسش مونده البته واقعا گوشیه عااییه ولی با اومدن اس 6 دیگه نتونست پایدا بمونه و البته بازم میگم خیلی خوبه و بیشتر کسایی که میان در مورد اندروید و سامسونگ نظر منفی میدن یا طرفدار اپلن و تاحالا با اینچیزا کار نکردن یا کلا با این گوشی کار نکردن و فک میکنن مث اس فایو داغونه نه بردار . نه خواهر سامسونگ اپلو خورد!البته باز باید اینو بگم اپل گوشیه خوبیه ولی ب پای سامسونگ نمیر

  33. amin flatheart می‌گوید

    من galaxy s6 دارم.فقط اینو بهتون بگم که واقعا معرکس.
    اونایی که آیفون دارن لطفا بخاطر طرفداری از گوشیشون نظر ندن،من خودم 6 داشتم ، 5 داشتم ،4s هم داشتم.ولی از وقتی s6 گرفتم دارم باهاش عشق میکنم.هروقت گوشیاتون این قابلیت داشت که در مدت زمان 10 دقیقه شارژ بشه و این شارژ 4 ساعت نگه داره بعد بیاید نظر بدبد.
    دوربین s6 هم یه کوچولو از 6 بهتره،s6 خیلی از آیفون خوش دست تره،کار کردن با سامسونگم واسه من خیلی راحت تره
    .از من میشنوید s6 بهتر از iphon 6 هست!
    Iphone 6 خیلی گوشیه خوبیه ولی سامسونگ اگه بهتر نباشه مطمین باشید بدترم نیست،خب پس چرا باید حدودا 700 تومن بیشتر پول بدم برم 6 بگیرم،پس میرم یدونه s6 میگیرم بقیه پولشم میزارم تو جیبم.
    حالا از ما گفتن بود!
    با تشکر از سایت خوبتون.
    امین flatheart

  34. نیما می‌گوید

    این برتری ها حرفه ای نیستن
    اندروید آیا میتونه در مقابل ویروس مقاومت کنه ؟

  35. امير می‌گوید

    به نظر من اپل معرکست

  36. omid می‌گوید

    آیفون گوشی خوبیه اما از نظر من وبا تحقیقاتی که کردم سامسونگ کارایی بهتری نسبت به اپل داره چون هم کار باهاش راحتتره هم امکانات بیشتری رو در اختیارت میذاره نا گفته نماند که دوربین سامسونگ محشره و در حد یه دوربین حرفه ایی ساختنش

  37. parsa می‌گوید

    benazaram baraye bartarihaye s6 bayad be chizaye mohemtari esharemishod mesle keifate safash ke iphono ghoort mide ya resolutione doorbin yaya ghodrate pardazeshe kheili bishtar va kheili chizaye moheme dg ina vaghan benazaram nokate mohem tarian tar rah andazie sarie doorbin

  38. Babak می‌گوید

    یجور تیتر زدی که ده کاری که آیفون نمیتونه انجام بده من گفتم چی میخوای بگی !
    آخه دوست من مورد ٨ کجاش امتیازی هستش که آیفون نمیتونه ؟؟؟؟

  39. a-x1 می‌گوید

    بُرد بُرد:
    شرکت ها باید هم نسخه آندرویدی داشته باشن هم ویندوزی اینطوری هم به نفع شرکتها هست هم خریدار، کاراریی سرعت امنیت …. s6 win edition/ s6 droid edition

  40. نیما می‌گوید

    حیف و صد حیف که اندروید زود پیر میشه زود کند میشه و زود ناامیدت میکنه

    1. Ehsan می‌گوید

      اندروید کیت کت و مخصوصا مخصوصا اندروید ۵ اصلا اینطور نیست…

  41. همایون می‌گوید

    و نکته مهمی که سامسونگ در پرچمدار های جدیدش بکار گرفته که نه تنها این 10 قابلیت بلکه باعث میشه بقیه قابلیت ها ش هم حرفی جلوی iOS اپل نداشته باشن، سیستم عامل و پلتفرم داغون ” اندروید ” است. :))

    پ.ن البته به هیچ عنوان تصور نفرمائید که من از جمله “فن” های اپل هستم.

    1. Ehsan می‌گوید

      هه،ios از کی تا حالا بهتر از اندروید شده؟مخصوصا تو اندروید ۵ و ios۸ ,حتی همین فارنت هم چند بار مطلب گذاشت که اندوید ۵ بهتر از ios 8 هست،حتی میزان هنگشم کمتر شده از سیستم عامل اپل،چند سال دیگه اگر اپل اینطور پیش بره بدجور عقب میوفته،گوگل عالیهههههه،البته من فن اچ تی سی ام…