با این ابزار آنلاین می‌توانید پوسته‌های دلخواه خود را برای HTC One M9 بسازید

اچ‌تی‌سی اخیرا ابزاری تحت‌ وب را برای ساخت پوسته رابط کاربری سنس ۷ معرفی کرده است.با این حساب اگر اهل ذوق و سلیقه‌ هستید و در این ایام عیدی حوصله شما سر رفته، دست به کار شده و پوسته دلخواه خود را برای اچ‌تی‌سی وان M9 بسازید.

1

تعامل با سایت ساخت پوسته برای اچ‌تی‌سی وان M9 بسیار آسان و ساده است و انتخاب والپیپرهای مختلف جهت صفحه اصلی گوشی، قفل گوشی و سایر قسمت‌ها به راحتی انجام می‌شود، پس از انتخاب تصویر دلخواه نیز به سادگی می‌توانید رنگ و آیکون مورد نظر را انتخاب کنید.

پس از انتخاب صدا و قلم مناسب با پوسته طراحی شده آنرا می‌توان در حساب کاربری ذخیره و به صورت آنلاین برای سایر کاربران رابط کاربری سنس ۷ جهت دانلود قرار دهید. جالب اینجاست برای افرادی که یَد طولایی در ساخت پوسته دارند، قسمت حرفه‌ای و یا به اصطلاح پرو نیز در این وب‌سایت جهت ساخت پوسته‌های حرفه‌ای وجود دارد.

HTC-Themes-Sense-7

وب‌سایت ساخت پوسته که توسط اچ‌تی‌سی طراحی شده است در حال حاضر اپلیکیشن به خصوصی ندارد و کاربران باید از اپلیکیشن BlinkFeed که در گوگل پلی واقع است استفاده کنند.

انتظار می‌رود علاقه‌مندان خوش ذوق در زمینه ساخت پوسته، این ابزار آنلاین را به فال نیک گرفته و شاهد پوسته‌های خلاقانه‌ای برای اچ‌تی‌سی وان M9 باشیم.

phandroid.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    من با لپ تاپ انجام دادم.البته باید حساب اچ تی سی داشته باشید(یا ازطریق جیمیل یا فیس بوک باید ساین این بشین)یکم حوصله میخواد و سرعت نت بالا!