با Everyday App تغییرات چهره خود را در طول سال‌ها ثبت کنید

اگر دوست دارید یک تایم‌لاین برای خود بسازید تا تغییرات چهره خود را در دوره‌های زمانی طولانی ببینید، یکی از ساده‌ترین گزینه‌ها برنامه‌‌ای به نام Everyday می‌باشد

0

سال 2012 عرضه شد به یکی از برنامه‌های محبوب اپل استور درزمینهٔ تصاویر تبدیل شده است. اکنون نسخه 2.0 این اپلیکیشن معرفش شده و علاوه بر انعطاف‌پذیری و بهبودهای نرم‌افزاری، تجربه لذت‌بخش‌تری را به شما ارائه می‌کند.

ویلیام ویلکینسون، یکی از بنیان‌گذاران این اپلیکیشن می‌گوید، کاربران اکنون با پرداخت 2 دلار می‌توانند قابلیت ساخت چند تایم‌لاین به‌طور همزمان را داشته باشند. همچنین علاوه بر چهره، شما قادر خواهید بود از سایر اشیاء و اجزایی که در زندگی شما وجود دارند عکس بگیرید تا تغییرات آن‌ها در طول زمان را ببینید.

Everyday-App

این برنامه روزانه به شما یادآوری می‌کند که عکس جدیدی بگیرید، اما اکنون این امکان را دارید تا این یادآوری‌ها را در دوره‌های زمانی مشخص تنظیم کنید. به عنوان مثال می‌توانید به‌صورت تصادفی یا هنگامی‌که در مکان خاصی هستید(به‌ عنوان مثال در دفتر کار یا خانه) این یادآوری‌ها انجام بگیرند.

در این نسخه رابط کاربری جذابیت بیشتری پیدا کرده و همچنین قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از عکس‌ها با کیفیت بالا در سرویس Dropbox نیز به برنامه اضافه شده است.

اپلیکیشن Everyday با قیمت 2 دلار از طریق اپ استور اپل قابل دریافت می‌باشد:

Everyday App

big-download-button

PetaPixel

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.