تماشا کنید: آزمایش جی‌فلکس 2 ال‌جی در برابر سقوط، افتادن در آب، زیر خودرو و در برابر گلوله کالیبر 50!

تولید ویدئوهای تصویر آهسته از انجام آزمایشات مختلف بر روی دستگاه‌های الکترونیکی چیز چندان عجیبی نیست. با جستجویی کوتاه در اینترنت می‌توانید این ویدئوها را برای اکثر دستگاه‌های الکترونیکی محبوب به ویژه گوشی‌های هوشمند بیابید.

1

در تازه‌ترین مورد از این ویدئوها، جی‌فلکس 2 ال‌جی تحت آزمایشاتی مختلف قرارگرفته است. این گوشی هوشمند در ویدئوهای زیر تحت آزمایشات سقوط، افتادن در آب و حتی شیلک گلوله به سمت آن قرار گرفته است.

ال‌جی جی‌فلکس 2 از شاسی منعطف و خمیده برخوردار بوده که نگه‌داشتن آن در دست را ساده‌تر و شکسته‌شدن آن را دشوارتر خواهد کرد. از سوی دیگر با توجه به قابلیت ترمیم خودکار، ایجاد خش بر روی آن با احتمال کمتری انجام خواهد شد.

 


این دستگاه هوشمند، اولین گوشی مجهز به پردازنده 64 بینی اسنپ‌دراگون 810 کوالکام بوده و از دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد. حافظه قابل ارتقا از طریق بهره‌گیری از مموری کارت نیز از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند است.

آنچه مسلم است افتادن گوشی در آب و یا عبور خودرو و یا اجسام سنگین از روی آن در زندگی روزمره چندان بعید نیست اما شلیک با یک اسلحه مجهز به گلوله کالیبر 50 کمی بعید به نظر می‌رسد.

 

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    برخورد گلوله کالیبر 50 به نواحی مثل بالا تنه شامل سینه و شکم در بسیاری از موارد به نصف شدن فرد مورد اصابت قرار گرفته منجر شده و در زمان برخورد به دست و یا پا نیز به احتمال بسیار بالا به قطع کامل عضو منجر می شود.(مشرق نیوز)
    قضاوت باخودتون….