آپدیت ویندوز باعث تاخیر ۲۵ دقیقه‌ای در یک مسابقه بسکتبال شد!

اگرچه به‌روزرسانی‌های ویندوز از تاخیر در اجرای برنامه‌ها، بروز ناسازگاری تا مصرف مداوم ترافیک اینترنتی مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می‌کنند اما در برخی موارد، این به‌روزرسانی‌ها یک حادثه فجیع! به حساب می‌آیند. حکایتی که در یک بازی بسکتبال در آلمان به وقوع پیوست از جمله این حوادث است.

2

در آلمان و در بازی بسکتبالی که قراربود در ساعت 19:30 دقیقه برگزار شود، کنترل تابلو نتایج به یک لپ‌تاپ مجهز به سیستم‌عامل ویندوز سپرده شد. لپ‌تاپی که نیاز شدید به نصب به‌روزرسانی‌های مشخص آن‌هم درست در لحظه پیش از آغاز مسابقه داشت و نهایتا شروع بازی را 25 دقیقه به تاخیر انداخت.

در قوانین لیگ حرفه‌ای بسکتبال در آلمان، بیشینه زمان مجاز برای تاخیر در شروع بازی تنها 15 دقیقه است اما در این بازی که Paderbord Baskets در مقابل تیم مهمان یعنی Niners برگزار کرد به گفته مربی تیم میزبان، لپ تاپ چیزی در حدود 10 دقیقه بلااستفاده بوده و پس از شروع مجدد به کار، فرایند نصب به‌روزرسانی‌های ویندوز را آغاز کرد.

windows-8-update-restart-notification

اگرچه تیم میزبان با نتیجه 69 بر 62 توانست Niners را شکست دهد اما با توجه به تاخیر بیش از اندازه، انتظار می‌رفت جریمه‌ای برای تیم میزبان درنظر گرفته شود . نهایتا با تصمیم مسئولان لیگ بسکتبال آلمان، کسر امتیاز از تیم میزبان اجرا و مکان این تیم در جدول تنزل یافت.

از سوی دیگر تیم میزبان فرجام خواهی در جهت تغییر این رویه انجام داد که البته هنوز به سرانجام نرسیده است. شاید با عرضه ویندوز 10 در سال جاری، این تیم با شانس و اقبال بیشتری در مسابقات ظاهر شود و یا حتی مسئولان این تیم نیم‌نگاهی به استفاده از OS X، لینوکس و یا حتی سیستم‌عامل کروم داشته باشند.

Digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    عکس تیتر خبر،ماله NBAاست و اگه اشتباه نکنم ماله تیم میامی هیت!!!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      ممنون از دقت نظرتون.. عکس بالای مطلب تزئینی هست و همونطور که فرمودید مربوط به یه مسابقه بسکتبال در NBA هست که البته به خاطر چکه آب از سقف سالن تعطیل شده و خب از این نظر به موضوع خبر شباهت داره :)