کالبدشکافی اچ‌تی‌سی وان M9 از عذاب تعویض صفحه نمایش آن خبر دارد!

برنامه محافظتی Uh Oh شرکت اچ‌تی‌سی به خریداران HTC One M9 این امکان را می‌دهد تا اگر 12 ماه پس از خرید، گوشی به هر دلیلی صدمه ببیند، تعویض شود. اما آیا تعمیر آن به دشواری گلکسی اس6 است؟

1

مشکل اینجاست که تنها یک بار امکان تعویض گوشی‌تان وجود دارد و اگر جزو آن دسته از کاربران بی احتیاط یا بدشانسی هستید که هر از گاهی حادثه‌ای برای گجت‌شان رخ می‌دهد احتمالا باید نگران شوید! البته برنامه Uh Oh احتمالاً به کاربران ایرانی تعلق نخواهد گرفت!

شما همیشه این گزینه را دارید که با پرداخت هزینه‌ای به متخصصین، گوشی خود را تعمیر کنید و یا حتی خودتان دست به‌کار شده و در هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

اما اگر چنین قصدی دارید باید بگوییم که تعمیر قطعه‌ ساده و معمولی مانند صفحه نمایش در این گوشی می‌تواند به حدی دردسر داشته باشد که به راحتی قید آن را بزنید. حداقل این چیزی است که متخصصین سایت pwrdbykyank در مورد پرچمدار جدید HTC گفته‌اند.

در ویدیوی 35 دقیقه‌ای که در این وب سایت منتشر شده مشخص است که باز کردن درب پشتی 9HTC One M به سادگی انجام می‌پذیرد، اما دسترسی به صفحه نمایش بسیار سخت است. برای اینکار ابتدا باید چند پیچ و لایه را باز کنید، سپس برد اصلی را باز کنید و سپس باطری را جدا سازید. تنها در این مرحله است که می‌توان صفحه LCD گوشی را از اتصالاتش جدا نمود. پس از این باید با استفاده گرما و یک ابزار مخصوص صفحه نمایش را از شاسی گوشی جدا کنید.

ارزشش را نداشت؟ دقیقاً! البته اگر منصف باشیم، گلکسی اس 6 نیز تقریبا همین وضعیت را دارد. باید اعتراف کنیم که واقعا خوشحال می‌شویم که HTC قصد دارد در 12 ماه نخست خرید گوشی بطور کامل تعمیر را به رایگان انجام دهد و امیدواریم شرکت اچ‌تی‌سی ایران نیز برنامه مشابهی را پیش بگیرد.

Phandroid

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    حتی قسمت خاورمیانه ای اچ تی سی،ایران وجود نداره!!!!!!!احتمالا باید شرکتهایی مثه آرین،یاس اینکارو بکنن