درز تصاویر احتمالی از گوشی هوشمند بعدی سری Honor هواوی

سری Honor هواوی اخیراً به پرفروش‌ترین سری گوشی‌های این شرکت چینی تبدیل شده‌اند. این سری با قیمت مناسب و کیفیت بالا می‌توانند گزینه مناسب‌تری نسبت به هم‌قیمت‌های خود از برندهای شناخته شده‌تر باشند. به تازگی تصاویری جدید درز کرده که در آن می‌توانید عضو بعد خانواده افتخاری Honor را مشاهده کنید.

0

همان‌طور که شیائومی قیمت‌ها را در چین شکست هواوی سعی کرده دامنه گسترده‌تری در بازار داشته باشد و به‌خصوص در خاورمیانه و از جمله ایران فروش بسیار خوبی را تجربه کند. هواوی قصد دارد به تازگی به بازار روسیه وارد شود و همچنین یک گوشی جدید نیز همزمان معرفی کند.

با وجود این‌که نام این گوشی هنوز مشخص نیست اما مشخصات احتمالی آن به همراه این تصاویر درز کرده است. صفحه‌نمایش 5 اینچی، دوربین‌ 13 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی سلفی، اتصال 4G LTE، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و عمر شارژ بالا از مشخصات درز کرده است. با وجود این‌که مدل دقیق چیپست مشخص نشده اما اعلام شده که هواوی از یک مدل 8 هسته‌ای با معماری 64 بیتی استفاده خواهد کرد که با توجه به رویدادهای قبلی هواوی حدس می‌زنیم ساخت همین شرکت و از سری HiSilicon Kirin باشد. ظاهراً خبری از دوربین دوگانه منحصربه‌فرد Honor 6 Plus نیست با دوربینی رایج مواجهیم.

از نظر ظاهری عضو جدید خانواده Honor یک ویژگی منحصربه‌فرد دارد و آن هم حاشیه‌های بسیار باریک در سمت چپ و راست صفحه‌نمایش است. این گوشی با نسل پنجم اندروید یعنی آب‌نبات چوبی عرضه خواهد شد که احتمالاً توسط هواوی با رابط کاربری Emotion UI دستکاری می‌شود.

گفته می‌شود این گوشی قرار است با قیمت حدودی 226 تا 261 دلار در روسیه عرضه شود و احتمالاً پس از آن نیز به بازار سایر کشورها راه خواهد یافت.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.