اینترنت Wi-Fi ایرانسل در تله‌کابین توچال راه‌اندازی شد

ایرانسل از راه اندازی خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم مبتنی بر فناوری Wi-Fi در مجموعه تفریحی-ورزشی توچال تهران خبر داد.

2

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در ادامه ارائه خدمات گسترده دیجیتالی به خانواده بزرگ ایرانسل، مجموعه تفریحی ورزشی توچال با راه اندازی یک سامانه پیشرفته، تحت پوشش شبکه «وای‌فای ایرانسل» قرار گرفت.

بدین ترتیب، مشترکین ایرانسل با حضور در منطقه توچال و اتصال به شبکه وای-فای ایرانسل “با نام irancellWiFi” می توانند از 500 مگابایت اینترنت رایگان پرسرعت برای مدت 60 ساعت برخوردار شوند.

براساس این گزارش، برای استفاده از این خدمات کافیست مشترکین سیمکارت‌های ایرانسل، پس از اتصال به شبکه وای‌فای ایرانسل، با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره 4031، نام کاربری و رمز عبور ویژه این شبکه را دریافت و از خدمات آن برخوردار شوند.

دریافت نام کاربری و رمز عبور در هر 24 ساعت یک بار امکانپذیر خواهد بود و در این فاز خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر Wi-Fi ایرانسل در پارکینگ، ایستگاه اول و دوم مجموعه تفریحی-ورزشی توچال قابل دسترس خواهد بود.

Irancell

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مرتضی می‌گوید

    واقعا خسته نباشند 500 مگابایت همش!

    1. امیر می‌گوید

      مگه میخوای محتویات سرور های گوگل رو دانلود کنی! این اینترنت برای دسترسی به شبکه های اجتماعی و وبگردی و پیام رسان هاست.
      قرار نیست که باهاش ویندوز دانلود کنی!