مشخصات احتمالی پرچم‌دار جدید سری دیزایر اچ‌تی‌سی درز کرد

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی برای بهبود وضعیت فروش گوشی های هوشمند خود سخت در حال کار بر روی طراحی محصولات جدید و مقرون به صرفه ای برای پرکردن شکاف های خالی در بازار است.در هفته های اخیر شایعاتی در رابطه با نیت اچ‌تی‌سی مبنی بر عرضه یک پرچمدار ارزان قیمت مخصوص بازار چین به گوش می رسید، در همین راستا امروز مشخصات احتمالی این محصول که هم اکنون با نام HTC A50AML شناخته می شود به بیرون درز کرد.

1

بر اساس اطلاعاتی که لو دهنده معروف Upleaks در تویتر منتشر کرده است، اچ‌تی‌سی در حال آماده‌سازی یک محصول بالا رده جدید از سری دیزایر با نام A50AML می‌باشد. این محصول دارای دو نسخه خواهد بود که یکی از آن‌ها نسخه‌ای حرفه‌ای‌تر و بهتر به حساب می‌آید. بدون شک این بالا رده دارای قیمت پایین‌تری نسبت به وان ام 9 خواهد بود و برای افرادی با بودجه کم بسیار مناسب است.

بر این اساس انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید سری دیزایر همچون وان ام 9 از دوربینی 4 مگا پیکسلی با بهره بردن از فناوری التراپیکسل در جلو استفاده کند. بدین ترتیب می‌توانیم منتظر به کار رفتن سنسورهای دوربینی با بهره‌مندی از فناوری التراپیکسل در دیگر دستگاه‌های مقرون به‌صرفه  اچ‌تی‌سی در آینده نزدیک باشیم. A50AML که از آن به صورت داخلی و در حین توسعه با اسم رمز CM650 یاد می‌گردد، در نسخه پایه دارای دوربینی 13 مگا پیکسلی فارغ از فناوری التراپیکسل در قاب پشتی خواهد بود.

از دیگر مشخصات احتمالی این محصول بالا رده سری دیزایر اچ‌تی‌سی می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای MT6752 مدیاتک با کلاک فرکانس 1.6 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 16 گیگابایتی در کنار بهره بردن از اندروید 5 و رابط کاربری سنس 7 اشاره کرد. با توجه به پردازنده این محصول و تراشه استفاده شده در تبلت T1H، می‌توان پیش‌بینی کرد که  اچ‌تی‌سی قصد دارد برای کاهش هزینه تمام شده از تراشه‌های کوالکام تنها در دستگاه‌های بالا رده خود استفاده کند.

  gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    :)