درز تصاویر رندرشده رسمی از اچ‌تی‌سی وان E9 پلاس

اچ‌تی‌سی راز دار خوبی نیست و شایعات از عرضه ۴ محصول تراز اول توسط این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد؛ اچ‌تی‌سی وان E9، وان E9 پلاس و اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس را می‌توان از گوشی‌هایی ذکر کرد که انتظار معرفی آنها را می‌کشیم.

1

انتشار تصاویر رندر شده از اچ‌تی‌سی وان E9 پلاس حکایت از عدم استفاده قاب فلزی در محصولات سری وان E9 دارد. همانطور که در تصاویر وان E9 پلاس مشاهده می‌کنید، این گوشی شباهت زیادی به اچ‌تی‌سی وان M9 دارد، البته قسمت دوربین این گوشی هیبتی عجیب به آن داده است.

گفته می‌شود اچ‌تی‌سی وان E9 پلاس به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز بوده و از پردازنده مدیاتِک MT6795 با هشت هسته در کنار ۳ گیگابایت رم بهره بگیرد. فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی نیز در این گوشی محتمل به نظر می‌رسد.

هنوز اچ‌تی‌سی تکلیف دوربین وان E9 پلاس را مشخص نکرده و احتمال وجود دوربین ۲۰ یا ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت عقب و دوربین با لنز دوگانه ۴ مگاپیکلسی برای جلوی گوشی وجود دارد. به هر ترتیب پیش‌بینی می‌شود اچ‌تی‌سی وان E9 پلاس به زودی در چین معرفی شود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    حلقه دور دوربیییییین :(