انتشار تصاویر احتمالی از ال‌جی جی4 خبر از طراحی آشنا دارد

می‌دانیم پس از سامسونگ و اچ‌تی‌سی حالا نوبت به ال‌جی رسیده تا پرچم‌دار خود را در یکی دو ماه آینده رونمایی کند. امروز اولین تصاویر به نظر واقعی از G4 درز کرده که خبر از شباهت آن با جی3 و جی فلکس 2 دارد.

1

امروز یکی از کاربران انجمن XDA-Developers تصاویری منتسب به جی4 یا جی4 نوت را منتشر کرده است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید بدنه جی4 درست شبیه به جی3 از جنس پلاستیک شبیه به فلز برس خورده ساخته شده که ظاهراً این‌بار الگوی متفاوتی بر روی آن به چشم می‌خورد. دکمه‌های پاور و حجم صدا نیز به رنگ مشکی درآمده و در بالای گوشی چیزی شبیه به قلم دیده می‌شود. ممکن است ال‌جی سرانجام جی4 را به یک استایلوس مجهز کرده باشد، تصاویر مربوط به جی4 نوت بوده و یا شاید مانند برخی نسخه‌های جی3 این تصویر آنتن تلویزیون را نشان می‌دهد.

به هر حال با نگاهی به جلوی دستگاه در تصاویر دیگر متوجه می‌شوید جی4 شاید کمی خمیده باشد و البته ظاهر آن از جلو شباهت زیادی به جی فلکس 2 دارد. همان‌طور که انتظار داشتیم اندروید 5.0.2 آب‌نبات چوبی بر روی این گوشی با پوسته ال‌جی پوشیده شده و آیکن‌ها نیز درست شبیه به نسخه‌های قبلی رابط کاربری ال‌جی طراحی شده‌اند.

انتظار داریم جی4 ال‌جی با صفحه‌نمایش 5.5 یا 5.7 اینچی QHD، چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون 810 با پردازنده گرافیکی ادرنو 430، دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس لیزری عرضه شود. اگر تصاویر فوق واقعیت داشته باشد ظاهراً ال‌جی نیز مانند اچ‌تی‌سی تصمیم گرفته تا تغییر زیادی در ظاهر پرچم‌دار خود ایجاد نکرده و دنباله جی3 را در طراحی بگیرد. هنوز در مورد امکانات اختصاصی G4 اطلاعاتی در دست نیست و منتظر هستیم تا ال‌جی رسماً تاریخی را برای رونمایی این هوشمند اعلام کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    بنظرم باید زبان طراحی تاحد زیادی مشخص و ثابت بمونه ک از طرف مردم شناخته بشه،مثلا دیزاین خودروهای پورشه یا استون مارتین و رولزرویز و… ک از دور با یه نگاه قابل تشخیصن مخصوصا تو پرچمدارانشون(البته خودروها رو میشه تیون کرد اما اسمارت فون ها رو نه)