سامسونگ تولید گلکسی اس 6 اج را سه برابر خواهد کرد!

اینطور که پیداست گلکسی اس ۶ اج بیشتر از آنچه سامسونگ فکرش را می‌کرد طرفدار دارد.

0

مراکز آماری پیش‌بینی کرده‌اند که مجموع گوشی‌های گلکسی اس ۶ در سال جاری میلادی حدود ۵۵ میلیون دستگاه فروش داشته باشد و این امر در حالی‌است که سامسونگ توان پاسخ به بازار ایجاد شده را ندارد. سامسونگ نیز برای اینکه از نیاز بازار عقب نماند قصد دارد تولید طلایه‌دار جدید خود را به میزان سه‌برابر افزایش دهد.

از طرف دیگر، این طور که پیداست سامسونگ برای فراهم نمودن صفحه‌لمسی گلکسی اس ۶ اج با مشکل روبرو شده است. تاکنون شرکت Japan Alps Electronics وظیفه تولید صفحه‌لمسی گلکسی اس ۶ اج را بر عهده داشته اما با بالا رفتن تقاضا شرکت کره‌ای S-MAC نیز آستین بالا زده و برای تولید صفحه‌لمسی گلکسی اس ۶ به میدان آمده است. ظاهراً اختلاف قیمت 150 دلاری نسخه اج با نسخه معمولی باعث نشده تا این گوشی خاص خواهان کمتری داشته باشد.
گفته می‌شود که گلکسی نوت ۵ نیز صفحه‌ای خمیده خواهد داشت و با این حساب انتظار داریم در آینده کارخانه‌های کره‌ای بیشتری با تولید صفحه‌نمایش جهت سامسونگ برای خود کار و کاسبی سکه‌ای دست و پا کنند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.