مایکروسافت ارسال دعوتنامه برای استفاده از نسخه آزمایشی تحت وب اسکایپ را آغاز کرد

مایکروسافت راه‌ جدیدی را برای دسترسی کاربران به اسکایپ فراهم کرد، با این حساب از این به بعد کاربران از طریق مرورگر هم می‌توانند با دوستان خود در اسکایپ تماس داشته باشند.

0

به این ترتیب دیگر نیازی به نصب اسکایپ وجود ندارد و برای دسترسی به این سرویس تنها یک مرورگر کافی است. کاربران برای استفاده از اسکایپ کافی‌ است پلاگینی را بر روی مرورگر خود نصب کنند؛ این امر دارندگان کروم‌بوک را نیز به جمع استفاده کنندگان اسکایپ‌ اضافه می‌کند.

مایکروسافت سعی داشته تا در نسخه‌ تحت وب چیزی را از قلم نیاندازد و حتی امکان برقراری تماس ویدئویی نیز در این نسخه تعبیه شده است.

Skype-Plugin
همانطور که در ابتدا ذکر شد، مایکروسافت دعوتنامه‌ای برای قمستی از کاربران اسکایپ جهت استفاده از نسخه‌وب ارسال کرده است و تمامی کاربران اسکایپ هنوز امکان دسترسی به این سرویس را ندارند.
در حال حاضر مایکروسافت زمان دسترسی عموم کاربران را به این سرویس مشخص نکرده، اما مثل روز روشن است که این غول نرم‌افزاری به دنبال افزایش کاربران اسکایپ می‌باشد.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.