دوربین مخفی: وقتی یک فروشنده فروشگاه اپل می‌خواهد یک سرفیس مایکروسافت به شما بفروشد!

می‌گویند همین که وارد یک اپل استور شوید جو آن‌جا آن‌قدر بر روی شما تأثیر می‌گذارد که تا یکی دو محصول اپل را خریداری نکنید بیرون نخواهید آمد! حالا عده‌ای تصمیم گرفته‌اند با پوشیدن لباس فروشندگان اپل خریداران را از خرید محصولات این شرکت منع کنند!

1

گروهی که با نام NelkFilmz شناخته می‌شوند در این ویدئو سعی دارند با پوشیدن لباس شبیه به فروشندگان اپل خریدارانی که قصد خرید مک‌بوک و یا آیفون را دارند را از تصمیم خود منصرف کرده و به سوی محصولات سامسونگ یا مایکروسافت بکشانند. یکی از این افراد می‌گوید مک‌بوک ایر افتضاح است و در گفتگو با مشتری به او توصیه می‌کند تا مک‌بوک خود را سریعاً فروخته و با مراجعه به فروشگاه مایکروسافت یک سرفیس خریداری کند! این افراد می‌گویند درست است که من اینجا کار می‌کنم و باید محصولات اپل را توصیه کنم اما بهتر است محصولات افتضاح اپل را خریداری نکنید!

او می‌گوید: “آیفون 6؟ راستش را بخواهید انتخاب بدی است!” به هر حال نکته جالب این‌جاست که هیچ‌یک از مشتریان پس از شنیدن این حرف‌ها فروشگاه را ترک نمی‌کنند. شاید واقعاً جو محصولات اپلی آن هم در اپل استور را هیچ شرکت رقیبی نمی‌تواند ایجاد کند؛ حتی با ارسال جاسوس‌هایی با لباس خودی!

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    no comment :)