نتایج آزمایش‌ها از عمر باتری عالی گلکسی اس 6 اج خبر دارند

با صفحه‌نمایشی QHD و خمیده، پردازنده قدرتمند اکسینوس 7420 و بدنه باریک شاید اوضاع نگه‌داری عمر شارژ برای باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی گلکسی اس 6 اج چندان عالی پیش‌بینی نشود؛ اما نتایج آزمایش فون‌آرنا خلاف این موضوع را ثابت می‌کند.

5

گلکسی اس 6 اج در واقع پرچم‌دار لوکس امسال سامسونگ محسوب می‌شود و کاربرانی که قصد دارند حدود 150 دلار بیشتر از گلکسی اس 6 خرج کنند می‌توانند این نسخه را خریداری کنند. با وجود مشخصات یکسان و تفاوت تنها 50 میلی‌آمپرساعتی در ظرفیت باتری ظاهراً اس 6 اج حدود یک ساعت بیش از گلکسی اس 6 در آزمایش باتری فون‌آرنا دوام آورده است. در تست باتری فون‌آرنا گوشی‌ها بر روی روشنایی 200 نیت تنظیم می‌شوند تا همگی شرایط یکسانی داشته باشند. اما این آزمایش بر روی اج با روشنایی 180 نیت انجام شده چرا که با وجود این‌که در حالت خودکار روشنایی صفحه از 200 نیت بسیار بالاتر می‌رود اما در حالت دستی نمی‌توانید نور آن را بیش از 180 نیت تنظیم کنید.

Galaxy-S6-edge-battery-life

به هر حال همان‌طور که می‌بینید در آزمون فون‌آرنا که ترکیبی از کارهای مختلف روزانه است Galaxy S6 Edge توانسته 8 ساعت و 11 دقیقه دوام بیاورد که تنها حدود 30 دقیقه از گلکسی نوت 4 با باتری غول‌آسایش کمتر است و 1 ساعت و 40 دقیقه هم از آیفون 6 پلاس و حدود 1 ساعت و 45 دقیقه از اچ‌تی‌سی وان ام9 دوام بهتری داشته است. صدرنشین این آزمون کماکان اکسپریا زد3 از سونی با دوام 9 ساعت و 29 دقیقه است.

Galaxy-S6-Edge-charging-time

همچنین در آزمون زمان شارژ به لطف فناوری شارژ سریع گلکسی اس 6 و اس 6 اج سریع‌ترین هستند که به ترتیب در 78 و 83 دقیقه از صفر به صد در صد می‌رسند؛ جایی که اکسپریا زد 3 رکورد افتضاح 235 دقیقه را به جای گذاشته است و آیفون 6 پلاس هم با 171 دقیقه وضعیت جالبی ندارد.

البته همان‌طور که می‌دانید تاریخ عرضه رسمی دوگانه گلکسی اس 6 سامسونگ 10 آپریل یعنی 21 فروردین ماه است و احتمالاً تا آن زمان آپدیت‌های نرم‌افزاری ممکن است عمر شارژ باتری را حتی بهتر کنند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. elvis می‌گوید

    ببخشید مال من اس 6 هستش بصورت مداوم اگه کار کنم چهار ساعت دوام میاره تا به پانزده درصد برسه این یعنی ایراد داره؟؟؟

  2. AhmadReza می‌گوید

    ممنون از همراهیتون مشکلم حل شد…
    سیم کارتم 4 g بود که عوض کردم دیگه الآن تا 30 ساعت شارژ دارم..
    ممنون

  3. ahmadreza می‌گوید

    سلام آقا اس 6 من هر 20 ساعت نیاز به شارژ داره ینی خرابههههههههه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بستگی به استفاده شما داره..

  4. quietly brilliant می‌گوید

    m9 ! :( :(