رونمایی رسمی ZTE از دو گوشی هوشمند Nubia Z9 Max و Z9 mini

شرکت ZTE امسال نیز دقیقا همان روند مشابه سال گذشته در خصوص Z7 Nubia Max و نسخه مینی را در پیش گرفت و البته این‌بار از دستگاه‌های هوشمند Z9 Nubia Max و Z9 mini رونمایی کرد.

0

نسخه مکس از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی تمام‌اچ‌دی، تراشه اسنپ دراگون 810، سه گیگابایت رم از نوع DDR4 و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی به همراه قابلیت اضافه‌کردن مموری کارت بهره می‌برد و البته در پشت و جلوی آن به ترتیب دوربین‌های 16 و 8 مگاپیکسلی قرارگرفته‌اند.

با بهره‌گیری از پردازنده صوتی با کیفیت AK4375، ZTE Nubia Z9 تجربه صدای سطح بالا به همراه صدای فراگیر 7.1 کاناله در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همه این قابلیت‌های یادشده در پشت سر خود باتری 2900 میلی‌آمپرساعتی را مشاهده می‌کنند.

ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini0

فریم تیتانیومی به همراه آلیاژ آلومینیومی نازک به عنوان پوشش و نهایتا شیشه تقویت‌شده در پشت گوشی قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند از نسخه 5.0 سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری nubia نسخه 2.8 بهره می‌برد.

Z9 mini نیز از صفحه‌نمایش 5 اینچی تمام اچ‌دی، تراشه اسنپ دراگون 615، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی به همراه امکان بهره‌گیری از مموری کارت و نهایتا دوربین‌های 16 و 8 مگاپیکسلسی در پشت و جلو بهره می‌برد.

ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-min3

فریم تیتانیومی و باتری 2900 میلی‌آمپری از دیگر مشخصه‌های این دستگاه هوشمند است. با این اوصاف، نکته هیجان انگیز در خصوص این گوشی، طراحی آن است. Z9 mini از درب‌های قابل تعویض پشتی با الگوها و طرح‌های مختلف از چوب تا پارچه بهره می‌برد. این دو دستگاه توانایی استفاده از دو سیم‌کارت را نیز به کاربر داده و البته لازم به ذکر است که در رنگ‌های سیاه و سفید روانه بازار خواهند شد.

 

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.