قابلیت جدید موتور جستجوگر بینگ؛امکان برگزیدن تصاویر مورد علاقه

مایکروسافت در هفته گذشته قابلیت جدیدی را به موتور جستجوگر گر بینگ افزوده که کاربر بعد از ورود به اکانت خود می‌تواند نتایج تصویری جستجوی را به لیست موارد موردعلاقه اضافه کند تا بعداً بتواند به راحتی به آن‌ها دسترس داشته باشد.

0

موتور جستجوگر گر بینگ پیش از این نیز با جستجوهای با کیفیت و دقیق شناخته می‌شد که اضافه شدن این قابلیت نیز، به بهبود تجربه کاربری بسیار کمک خواهد کرد.

برای اضافه کردن تصویر به لیست موردعلاقه خود می‌توانید نشانگر را چند لحظه بر روی آن نگه دارید تا برجسته شود، سپس بر روی قلب کلیک کنید تا به موارد دلخواه افزوده شود؛همچنین می‌توانید بعد از بزرگ شدن تصویر از گزینه favourite برای اضافه کردن به لیست موردعلاقه استفاده کنید. بعد از اینکه تصاویر مورد علاقه خود را مشخص کردید، عددی در کنار قسمت Images بر روی تولبار اضافه خواهد شد که نشان‌دهنده‌ی تعداد تصاویر مورد علاقه‌ی شما می‌باشد.

You can save images as favorites with new beta feature from Bing

در هنگام سِرچ مجدد، آن دسته از تصاویری که شما قبلاً به عنوان برگزیده انتخاب کرده بودید به صورت طبقه‌بندی جداگانه نمایش داده خواهد شد. این ویژگی جدید، برای کاربرانی که می‌خواهند نتایج جستجو را بدون ذخیره کردن به یاد داشته باشند، بسیار مفید خواهد بود. لازم به ذکر است که این قابلیت هنوز در حالت تست قرار دارد، اما هم اکنون قابل استفاده می‌باشد.

 winbeta

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.