جرمی کلارکسون رسماً از برنامه تخت گاز اخراج شد

توهین جرمی کلارکسون مجری برنامه تخته گاز به اُیسین تایمون به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این برنامه، کار دستش داد و باعث شد بی‌بی‌سی رسماً وی را از مجری‌گری تخته گاز حذف کند.

12

این خبر به صورت رسمی توسط تونی‌ هال به عنوان یکی از مدیران ارشد بی‌‌بی‌سی اعلام شد؛ وظیفه تحقیق بر سر دعوای کلارکسون را کِن مک‌کواییر (Ken MacQuarrie) مدیر بی‌بی‌سی واحد اسکاتلند بر عهده داشت.

هال در سخنان خود متذکر شده است که کلارکسون پای خود را از گلیمش فراتر گذاشته و رفتار زشت وی قابل تحمل نیست. بر اساس تحقیقات مک‌کواییر عوامل برنامه تخت گاز، ۱۳ اسفند پارسال به نواحی شمالی یورک‌شایر رفته بودند.

Jeremy-Clarkson-Top-Gear

مشاجره میان کلارکسون و تایمون در هتل سیمون‌استون در حضور عوامل برنامه‌ و مهمان‌های هتل صورت گرفت. در این مشاجره، کلارکسون برای مدتی عوامل تخت گاز و شخص تایمون را به باد ناسزا گرفته بود.

البته گفته می‌شود که کلارکسون بعد از مدتی به خود آمده و بابت این رفتار ناشایست از عوامل برنامه و تایمون عذر خواهی کرد. این طور که پیداست، کار از کار گذشته و تونی هال به عنوان مسئول بررسی این مشاجره اعلام کرد که علی‌رغم اینکه ایفای نقش کلارکسون در برنامه تخت گاز را قبول دارد اما این امر به این معنا نیست که وی اجازه داشته باشد هر کاری دلش بخواهد انجام دهد. تونی هال در پایان صحبت‌های خود اعلام کرد که برنامه تخت گاز ادامه خواهد داشت؛ اما به طور قطع شاهد تغییراتی خواهد بود.

Digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

12 نظر برای این مطلب
  1. Amin می‌گوید

    جرمی تک بود

  2. محمد می‌گوید

    جرمی رفت یعنی تخت گاز هم رفت………………………..خداحافظ.

  3. جرمی کلارکسون می‌گوید

    خخخخخخخخ.سلام بر شما.ممنونم که ازک حمایت کردین.خب اره تخت گاز بدون من گازش میره میشه تخته‌ی خالی….
    نترسین! میدونم که یه روز میان به پام میفتن منم دودولمو بهشون نشون میدم…خخخخخخخ

  4. علیرضا می‌گوید

    اگه نخوایم همه موفقیت برنامه را به جرمی نسبت بدیم بدون اغراق میشه گفت کلارکسون محور اصلی و دلیل محبوبیت این برنامه هست.مجری دوست داشتنی تاپ گیر اصلاً حقش نبود به خاطر همچین موضوعی اخراج بشه هرچند که این اتفاق نتونست ذره ای از محبویتش در نزد هوادارن کم کنه ولی خیلی خیلی متاسفم که تازه امروز من باید از ماجرا خبردار بشم..دوباره میگم که از این بابت بی اندازه ناراحتم و امیدوارم هرچه زودتر اون را به اتفاق همکارانش جیمز و ریچارد دوباره در حال اجرا ببینیم.

  5. سعید آقا محمدی می‌گوید

    به نظر من جرمی برای تخت گاز مثل سس میمونه برای ساندویچ یا نمک برای غذا شاید تخت گاز بدون جرمی هم پخش بشه ولی بیننده ای نداره

  6. محسن می‌گوید

    خداحافظ تخت گاز
    تخت گاز با جرمی تخت گاز بود اگه نباشه باید درشو گل گرفت.

  7. مریم می‌گوید

    جرمی با همون فحش هایش دوستداشتنی بود. ما همون جوری قبولش داشتیم.

  8. شهاب می‌گوید

    واقعاً بغضم گرفت واقعاً!!

  9. Majid6670 می‌گوید

    البته “تخته” نیست و “تخت” هست.
    یه چند وقتیه حرکت کسره رو تبدیل به “ه” میکنن! که اشتباهی بیش نیست؛ مثل “دوسته عزیز” :|
    از یه سایت معتبر مثل سایت “فارنت” بعید و زشته. تصحیح کنید :)

  10. quietly brilliant می‌گوید

    این کارا (فحاشی و کتکاری)از یه ادمی مثه جرمی ک طرفداره استون مارتین(مثه من :) )هستش،بعید بود..ثابت شده با رفتن بزرگا بازم میشه ادامه داد..هرچند سخت

  11. alireza_asol می‌گوید

    دیگه دیدن نداره… مثل تخت گاز آمریکا و …
    حیف شد

  12. همایون می‌گوید

    یرنامه خیلی عاااالی و محبوب ترین برنامه تلویزیونی من، که اکثر قسمتاشو پی گیری کردم… صد البته ستون این برنامه همین جرمی کلارکسون بود….بعید می دونم برنامه تخت گاز بدون او بدرد بخور از آب در بیاد. خداحافظ تخت گاز.