ده بازی پیشنهادی برای تعطیلات نوروز!

قبلا در مطالب جداگانه‌ای فیلم، سریال و کمیک‌های پیشنهادی برای تعطیلات نوروز را به شما معرفی کردیم. نوبتی هم باشد، نوبت بازی‌های رایانه‌ای است که همیشه گل سرسبد ایام نوروز هستند! در ادامه لیستی را خواهید دید که هر کدام از بازی‌های آن را انتخاب کنید، مطمئنا تعطیلات خوبی برای خودتان خواهید ساخت.

0

ایام نوروز یکی از بهترین اوقات برای فیلم دیدن، سریال دیدن، کمیک خواندن و دیدن و خواندن چیزهای دیگر است؛ اما باید قبول کنید که هیچ چیز به اندازه بازی کردن در این ایام حال نمی‌دهد! در ادامه ده بازی به شما پیشنهاد کرده‌ایم که می‌توانید در این ایام به آن‌ها سر بزنید. با توجه به اینکه در دسترس‌ترین پلتفرم برای همه گیمرها رایانه‌های شخصی است، سعی‌مان بر این بوده که بازی‌هایی انتخاب شوند که برای رایانه‌های شخصی هم موجود هستند. تا حد امکان هم بازی‌هایی معرفی شده‌اند که به سیستم قدرتمندی نیاز نداشته باشند.

Resident Evil 4

resident_evil_4_wallpaper_by_jevangood-d6s6arb

مهم نیست چند دفعه این عنوان را بازی کرده‌اید؛ «رزیدنت اویل 4» از آن دسته بازی‌هایی است که باید هر چند وقت یک بار دوباره به آن سر زد. گیم‌پلی بازی و هدشات کردن گانادو ها حتی بعد از گذشت ده سال هنوز هم لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است و به این راحتی‌ها از یاد نمی‌رود. با وجود کمپین طولانی و شاهکار و بخش «مزدوران» و محتواهای زیاد، «رزیدنت اویل 4» می‌تواند اولویت اول شما برای ایام نوروز باشد. پیشنهاد ما این است که نسخه Ultimate HD که برای رایانه‌های شخصی است را تهیه کنید که از گرافیک بهتر و کنترل بهتری بر روی رایانه‌های شخصی برخوردار است. البته اگر می‌خواهید تنها برای بخش «مزدوران» سراغ بازی بروید می‌توانید سراغ نسخه‌های دیگر رزیدنت اویل هم بروید.

Neverending Nightmares

Neverending-Nightmares

اگر مقاله ده بازی از ترسناک‌ترین بازی‌های امسال (که البته الان می‌شود پارسال!) را در سایت خوانده باشید کمی با این بازی آشنایی دارید. بگذارید در یک خط این بازی را تعریف کنم؛ عمارت اسپنسر «رزیدنت اویل 1» را با ترس روانی «سایلنت هیل» ترکیب کنید و حالت گرافیکی دو بعدی ساده و سیاه و سفید را به آن اضافه کنید؛ نتیجه می‌شود بازی «کابوس‌های بی‌پایان» که شش هفت ماه پیش برای رایانه‌های شخصی عرضه شده است. فضاسازی بازی به شدت مریض و دلهره‌آور است و تجربه ترسناک جالبی را برای‌تان رقم می‌زند. بازی را به خوره‌های سبک ترسناک هم پیشنهاد می‌کنم و اطمینان می‌دهم که از تجربه آن راضی خواهید بود.

System Shock 2

2346327-b32

سری «بایوشاک» بدون شک یکی از بهترین سری بازی‌های نسل هفتم و همچنین یکی از بهترین سری بازی‌های تاریخ است. کن لوین و همکارانش در استودیوی Irrational Games با شیوه روایت داستان بی‌نظیر و گیم‌پلی فوق‌العاده‌ای که در نسخه اول این سری گنجانده بودند توانستند نام خود را در صنعت بازی‌سازی جاودان کنند و این افتخار را با نسخه «بی‌کران» بیش از پیش کنند. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید خود بایوشاک هم جدی به نام «سیستم شاک 2» دارد که از قضا آن بازی هم توسط Irrational Games ساخته شده است. عنوانی که در سال 1999 میلادی توسط Irrational Games و Looking Glass Studios ساخته شده و به مانند بایوشاک، یک تیراندازی اول شخص همراه با المان‌های سبک‌های نقش‌آفرینی و وحشت بقا است. تنها چیزی که می‌تواند مانع از بازی‌کردن «سیستم شاک 2» شود گرافیک آن است که خوشبختانه این مورد هم با کمک مادساز های غیور رفع شده است. اگر عاشق «بایوشاک» هستید و از آن خوش‌تان آمده در بازی‌کردن «سیستم شاک 2» ذره‌ای تردید نکنید.

Battlefield Hardline

bf_hardline

تازه‌ترین عنوان این فهرست و تازه‌ترین عنوان از سری پرطرفدار بتلفیلد که در حال حاضر چهار روز از انتشار جهانی آن می‌گذرد. درست است که برای اولین بار استودیوی Dice بتلفیلد نساخته و این نسخه هم در حد عناوین قبلی سری نیست؛ اما با توجه به نمرات منتقدان و بازخورد‌هایی که این عنوان داشته می‌توان گفت که هنوز با یک بازی سرگرم کننده روبرو هستیم. در ضمن نمی‌توان به این راحتی از درگیری‌های خیابانی بین دزد‌ها و پلیس‌ها که این بار جایگزین جنگ‌های وسیع شده بگذریم. «بتلفیلد: هاردلاین» می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی شما برای سرگرم شدن در ایام نوروز باشد. مخصوصا با وجود بخش چندنفره جذاب‌اش.

برای دیدن ادامه‌ی این لیست به سایت گیم‌نیوز مراجعه کنید…

SuperSmashBros1

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.