با این ابزار ریکاوری گوشی لومیا 520 یا 525 خود را به زندگی بازگردانید!

مدتی پیش مایکروسافت نسخه پیش نمایش فنی سیستم عامل ویندوز 10 را برای گوشی‌های هوشمند لومیا 520/521 و 525 منتشر کرد. این سه مدل در واقع ضعیف‌ترین لومیاهای مجهز به ویندوز 8 هستند که تنها 512 مگابایت رم دارند.

0

فرآیند آپدیت برای نخستین کاربران بدون مشکل پیش رفت اما مشکل زمانی به‌وجود آمد که قصد بازگشت به ویندوز 8.1 را داشتند. به‌نظر می‌رسد بسیاری از کاربران این سه مدل که تمایل نداشتند از نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 استفاده کنند و قصد بازگشت به نسخه 8.1 را داشتند باعث شدند تا گوشی اصطلاحا بریک شود. برخی از گوشی‌ها بر روی لوگوی قرمز رنگ نوکیا ثابت ماندند و برخی دیگر نیز با صفحه نمایشی کاملا خاموش مواجه شدند.

مایکروسافت یک ابزار مخصوص ریکاوری برای سیستم عامل ویندوز فون ارائه داده که گوشی‌های بریک شده را نجات می‌دهد. متاسفانه این ابزار برای گوشی‌های لومیا سری 5 جواب نداده و حالا مایکروسافت نسخه‌ای جدید از این ابزار را برای کمک به کاربرانی که گوشی 520،521 یا 525 خود را بریک کرده‌اند، منتشر کرده است.

براساس گفته مایکروسافت، مشکل اصلی مربوط به حجم و سرعت اطلاعات در حال نوشتن می‌باشد، به همین دلیل این شرکت حجم فایل‌ ایمیج و سرعت نوشتن آنها را کاهش داده است. البته مایکروسافت هیچ قولی مبنی بر رفع تمام مشکلات برای گوشی‌های لومیا سری 52 نداده اما به‌نظر می‌رسد در اکثر موارد که لوگوی قرمز نوکیا و صفحه مشکلی نمایش داده یم‌شود، مشکل را برطرف کند.

مایکروسافت همچنان در حال تلاش برای رفع کامل مشکل دستگاه‌های بریک شده است. به همین دلیل آپدیت ویندوز 10 پیش نمایش متوقف شده تا این مشکل برطرف شود. شما می‌توانید نسخه 1.2.4 ابزار ریکاوری ویندوز را از این لینک دانلود نمایید.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.