آیا محبوب‌ترین گوشی هوشمند بازار ژاپن را می‌شناسید؟ احتمالا درست حدس نزدید!

ژاپنی ها که به نوعی خود را پرچمدار تولید علم و فناوری در دنیای امروزی می‌دانند، علاقه خاصی به گوشی ها و محصولاتی که دریچه تازه‌ای از فناوری در آن گشوده شده، دارند.

0

هرچند در چند سال اخیر با رشد روز افزون اقتصاد ژاپن، قدرت خرید مردم در این کشور رو به افزایش گذاشته، اما با این حال هنوز هم عموم کاربران ژاپنی به محصولاتی علاقه‌مند هستند که نوآوری و خلاقیت در کنار قیمتی مناسب در آن‌ها موج می‌زند.

در حالی که شرکت‌های صاحب نامی همچون اپل، سامسونگ، ال‌جی و یا سونی به صورت مستقیم و در شرایط مختلف گوشی‌های هوشمند خود را در بازار ژاپن عرضه می‌کنند، اما بد نیست که بدانید ایسوس گوی رقابت را از دیگر رقبا ربوده به طوری که گوشی هوشمند ZenFone 5 دو سیمکارته پرفروش‌ترین محصول در بین همنوعان خود در ژاپن محسوب می‌شود.

ایسوس حدود پنج ماه پیش نسخه بدون قرارداد گوشی هوشمند ZenFone 5 را با بهره‌مندی از صفحه‌نمایشی 5 اینچی و رزولوشن 1280 در 720 پیکسل که چگالی تصویر 294 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد به قیمت 200 دلار در بازار ژاپن عرضه کرد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری زدفون 5 می‌توان به پردازنده دو هسته‌ای Saltwell، دو گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و دوربین اصلی 8 مگا پیکسلی اشاره کرد.

بر اساس تحقیقات موسسه BCN در ژاپن، زدفون 5 توانسته 43 درصد از فروش گوشی‌های بدون قرار داد در نوامبر سال گذشته را به خود اختصاص دهد؛ این در حالیست و این رقم در ماه مارس با افتی قابل توجه به 25 درصد رسید که علیرغم این مساله، موبایل مورد بحث همچنان جایگاه نخست را در اختیار دارد.

  phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.