بازی Deus Ex: Mankind Divided را می‌توان بدون کشتن حتی یک نفر تمام کرد

استودیوی  Eidos Montreal سازنده عنوان Deus Ex: Mankind Divided‌ اعلام کرده شما قادر خواهید بود این بازی را بدون کشتن حتی یک نفر به پایان برسانید که شامل باس فایت ها نیز می‌شود. با توجه به صحبت‌های طراح ارشد بازی Jean-François Dugas در توییتر او که شخصی پرسیده بود آیا می‌توان بازی را بدون دیده شدن تمام کرد و او گفته: ‌”ماننده همیشه و بالاخره این بار حتی باس فایت ها هم شامل آن می‌شود.”

1

اشاره او به باس فایت‌‌ها قابل توجه است، چرا که در بازی‌های اخیر در این سری هم چون Deus Ex: Human Revolution که در سال  عرضه شد 2011 این امکان وجود نداشت و سازندگان بعدا اشاره کرده بودند که در این مورد فراموش کرده بودند.

در طول بازی و در حین این سکانس ها حس لذت و آزادی بازیکن از اون گرفته می‌شد و برعکس سایر قسمت های بازی آزادی عمل حذف می‌شد و شما درون یک اتاق با یک باس فایت مجبور به مبارزه می شدید و تنها راه پیشروی شما در بازی رد کردن این قسمت بود.

اما در DLC بازی Deus Ex: Human Revolution که The Missing Link نام داشت شما برای از بین باس فایت ها چندین و چند راه در پیش رو داشتید از جمله روش غیر مستقیم و این چیزی است که یک عنوان Deus Ex باید باشد حال قرار است Mankind Divided نیز همین رویکرد مشابه را در پیش بگیرد.

Deus Ex: Mankind Divided‌ در سال 2029 اتفاق می‌افتد دو سال پس از حوادث و اتفاقاتی که در Human Revolution رخ داد. ستاره این بازی Adam Jensen است کسی که با بودجه اینترپل به دنبال شکار و گرفتن تروریست‌ها در جهانی که ترس و نفرت آن را فرا گرفته می‌رود.

این بازی قرار است در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن4،‌ ایکس باکس وان و PC‌ عرضه شود.

Gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Arya می‌گوید

    کیف بازی به ادم کشتنشه
    والاااا