این تصاویر رندر شده جدید احتمالا اکسپریا زد 3 نئو را به ما نشان می‌دهند

پرچمدار بعدی سونی که از آن با نام اکسپریا زد ۴ یاد می‌شود ظاهراً هنوز آماده روانه شدن به بازار نیست و البته همچنان شایعات فراوانی در خصوص ان منتشر می‌شود که به موارد مختلفی مانند بدنه فلزی و .. مربوط می‌شود اما در همین حال شایعاتی نیز در خصوص گوشی هوشمند دیگری منتشر شده که به احتمال فراوان سونی آنرا با نام اکسپریا زد ۳ نئو معرفی خواهد کرد.

در حالی که پیش از این آخرین شایعات مربوط به این گوشی از رونمایی از آن در 31 فروردین ماه خبر داشت تصاویر جدیدی نیز به بیرون منتشر شده که به اکسپریا زد ۳ نئو نسبت داده می‌شود. البته صحت این تصاویر هنوز تایید نشده است.

xperai z neo 3

جالب اینجاست که در یکی از جدیدترین تصاویر درز کرده به بیرون از پرچمدار بعدی سونی، به صراحت بر روی آن نوشته شده است نسل چهارم سری زد اکسپریا. به هر ترتیب اگر نگاهی نزدیک به تصاویر جدید منتشر شده داشته باشیم می‌توان گفت که محصول جدید سونی از لحاظ طراحی شباهت زیادی به اکسپریا زد ۳ دارد و به قولی باید گفت که با پرچمدار فعلی سونی مو نمی‌زند.

xperia z 3 neo 2

به هر ترتیب تا یکی دو روز دیگر سونی مراسمی را برای معرفی محصولات جدید خود برگزار می‌کند و انتظار داریم در این مراسم چشممان به جمال اکپسریا زد نئو یا به احتمال خیلی خیلی پائین اکسپریا زد 4 روشن شود.

در هر صورت چه اکسپریا زد 4 یا اکسپریا زد 3 نئو، گفته می‌شود که پرچمدار بعدی سونی به صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080p یا حتی QHD، چیپست اسنپ‌دراگون 810 با 4 گیگابایت رم، دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی و استاندارد ضدآبIP68 اشاره کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.