جوابیه مایکروسافت به مشکل از کار افتادن گوشی‌های لومیا پس از نصب ویندوز 10 موبایل

بعضی از دارندگان گوشی‌های لومیا 520، 525، 521 و 526 بعد از به‌روز کردن دستگاه خود به نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل، با مشکلاتی مواجه شده‌اند که به راستی استفاده از آن‌ها را غیرممکن کرده است.با این اتفاق دو فرضیه پیش خواهد آمد؛ اینکه مشکل از نسخه پیش‌نمایش بوده و یا دستگاه‌های مذکور قابلیت پشتیبانی از آن را ندارند.

7

این مشکل در زمانی رخ داده است که نرم‌افزار Windows Phone Recovery Tool نیز که وظیفه دانگرید کردن به نسخه پایدار سیستم‌عامل گوشی را بر عهده دارد هم به کمک نسخه پیش‌نمایش برای از کار انداختن گوشی‌های سری 52x آمده است. در همین رابطه مایکروسافت با انتشار بیانه‌ای، به وجود آمدن این مشکل را به گردن سخت‌افزار گوشی‌های سری 52x انداخته و وعده رفع آن را پس از آپدیت برنامه  Windows Phone Recovery Tool داده است.

گروه ما در برخی از دستگاه‌های سری 52x مشکلی را یافته‌اند که باعث می‌شود فایل ایمیج ریکاوری به درستی بارگذاری نشود. در واقع اطلاعات موجود بسیار سنگین هستند و حافظه‌ی داخلی این دستگاه‌ها توانایی خواندن سریع آن‌ها را ندارد. مشکل این گوشی‌ها سرعت پایین خواندن اطلاعات حافظه‌ی رَم می‌باشد و این در حالی است که اطلاعات با سرعت بسیار بالایی بارگذاری می‌شوند

البته باید یادآور شویم که تعداد انگشت‌شماری از این سری با مشکل کمبود سرعت رم مواجه شده‌اند. در هر حال دارندگان گوشی مای معیوب می‌توانند با دریافت نسخه 1.2.4 نرم‌افزار Windows Phone Recovery Tool دستگاه خود را به پایدارترین نسخه ویندوز فون 8.1 دانگرید کنند؛ در این نسخه سرعت بارگذاری اطلاعات ۸ مگابیت بر ثانیه به ۵ مگابیت بر ثانیه کاهش یافته است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    سلام گوشی من 530 هستش استوری کارنمی کرد و مخاطبین گوشی هم پاک شده بود ، تنظیمات کارخانه کردم ولی الان حساب مایکروسافت نمیشه ایجاد کرد ؟ اگه کسی راه حل رو می دونه کمک کنه. ممنون

  2. الی می‌گوید

    سلام من فیلم هام تو اینستا باز نمیشن لطفا راهنماییم کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      با یک اینترنت دیگه امتحان کنید

  3. sepehr mohammadi می‌گوید

    سلام ببخشید یه سوال داشتم……گوشی لومیا 520 مادربزرگم هنگ کرده و تا روشنش میکنیم یه صفحه مشکی میاد و مینویسه:unable to find a boostable optiom press any to shutdownهیچ کدوم از چیزاشم کار نمیکنه و فقط همین صفحه میاد…..اگه میشه راهنمایی کنید دوستان.مرسی

  4. alireza می‌گوید

    یعنی من الان یه گوشی دارم به نام لومیا 525 اصلا چند ماهه گذاشتمش کنار تزه من ویندوز 10 نیست
    ویندوز فون 8.1 هست اصلا نمیشه هیچ کاری باهاش کرد
    کاش ادیتش نکرده بودم همون ویندوز فون 8 عالی بود

  5. reza می‌گوید

    من الان استورم قطع شده اگه میدونید لطف کنید بهم بگید
    lnquiring minds might find this error code
    helpful:805a8011
    این پیام رو بهم میده هر کاری کردم نشد

  6. عارف می‌گوید

    ماکروسافت با این اشتباهش اعتبارش رو پیش من و خیلیهای دیگه از دست داد
    ماکروسافت در زمینه ویندوز هم رشد ظعیفی داشته و توی ویندوز ویستا ثابت کرد که صرفا شرکتی هست که اینده ی درخشانی نداره و از رقیبهای دیگه عقب مونده .
    این ورژن از Windows Phone Recovery Tool هم نتونست گوشی من رو ریکاوری کنه و گوشیم رو عملا کنار گذاشتم و بلا استفادست .