تعداد کاربران فعال ماهانه واتس‌اپ به 800 میلیون نفر رسید

«جان کوم» مدیر اجرایی «واتس اپ»، شب گذشته در صفحه فیس بوک خود ، از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در واتس‌اپ خبر داد.

1

طبق آماری که جان کوم ارائه کرده‌است، میزان کاربران فعال واتس‌اپ از آگوست گذشته تا کنون رشدی ۳۳ درصدی داشته است. به این ترتیب می‌توان یک میلیارد کاربر فعال ماهانه را برای واتس‌اپ تا پایان سال پیش‌بینی کرد. این آمار یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها برای یک چنین اپلیکیشنی می‌باشد.

سال گذشته و پس از اینکه فیس‌بوک به قیمت ۲۱ میلیارد دلار واتس‌اپ را خریداری کرد، مارک زاکربرگ اعلام کرد که با رسیدن تعداد کاربر این اپلیکیشن به ۱ میلیارد نفر، واتس‌اپ را به دیگر محصولات خود متصل خواهد کرد.

در کنار امکان ارسال پیام‌های نوشتاری، واتس‌اپ اخیراً امکان ارسال پیام‌های صوتی را برای کاربران اندرویدی خود مهیا کرده‌است. پیش‌بینی می‌شود که این امکان به زودی برای سیستم‌ عامل‌های iOS و ویندوزفون نیز مهیا شود.VCW

تصویر بالا که اخیراً به فضای مجازی درز کرده‌است، ظاهراً کلماتی است که قرار است برای کاربران غیرانگلیسی زبان واتس‌اپ تحت سیستم عامل ویندوزفون ترجمه شود. این کلمات از امکانات جدید واتس‌اپ پرده‌برداری می‌کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    کیفیت مکالمه و صدای واتس اپ خیلی باکیفیت و بالاست.صدا واضح و شفافه،واضحتر ازGSM!