مشکل عجیب گلکسی اس 6 اج؛ ریختن رنگ بدنه حلقه دور لنز دوربین!

گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 دو پرچمدار جدید سامسونگ حالا حالاها زیر ذره‌بین قرار دارند و حالا یعد از مشکل عجیب کار نکردن قابلیت چرخش خودکار صفحه نمایش ظاهرا این بار یک مشکل فیزیکی سراغ آخرین پرچمداران سامسونگ آمده است!

2

پیش از این در مطلبی به گزارش مشکل کارنکردن قابلیت چرخش خودکار در گلکسی اس6 اج اشاره کرده بودیم اما این‌بار در گزارشی تازه، یک وبلاگ یونانی خبر از ایجاد مشکل در رنگ دور حلقه لنز دوربین گلکسی اس6 اج می‌دهد.

بنابر گزارش منتشر شده، به طور واضح‌تر، رنگ بالای حلقه آلومینیومی دوربین، جداشده و به راحتی با کشیدن انگشت جابه‌جا می‌شود. در ویدئوی منتشره می‌توانید این مشکل را مشاهده کنید. دستگاه نشان‌داده شده در این تصویر یک مدل گلکسی اس6 اج سفیدرنگ است اما هنوز مشخص نشده که آیا گلکسی اس6 معمولی نیز از چنین مشکلی رنج می‌برد یا خیر؟!

براساس گزارش منتشره، با توجه به اینکه رنگ در قسمت دور دوربین این گوشی به خوبی تثبیت نشده، به راحتی از جا بلند می‌شود. ظاهرا در صورتی که از یک کیس برای محافظت از دستگاه گران‌قیمت خود بهره‌ببرید امکان بروز این مشکل افزایش می‌یابد. البته در بررسی‌هیا اولیه ما از این گوشی چنین مشکلی مشاهده نشد و احتمال اینکه این مشکل در تعداد معدودی از این گوشی‌ها بروز کرده باشد، وجود دارد!

Sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. عطا می‌گوید

    سلام. اره مال منم میریزه این خیلی عیب بدیه قیافشو به هم میزنه

  2. حمید می‌گوید

    ولی تو رنگ سفید، اون رنگ سفید دور لنز اصلا قشنگ نیست شاید اگه نبود بهتر میشد!!
    به نظر من رنگ سیاه یاقوتیش خیلی جذابتره :)