نسخه ۴۲ مرورگر کروم برای اندروید قابلیت جدید پایش وبسایت ها را به همراه دارد

شرکت گوگل از عرضه نسخه جدید مرورگر کروم برای سیستم‌عامل اندروید خبر داد. نسخه جدید این مرورگر محبوب، 42.0.2311.107 خواهد بود که اگرچه رویه سنتی در مشاهده وب‌سایت‌ها را تغییر نخواهد داد اما به قابلیت‌هایی جدید در کنار از بین بردن مشکلات پیشین و بهبود کارایی تجهیز شده است.

2

این نسخه جدید به کاربران این امکان را خواهد داد تا بتوانند به رصد کردن تغییرات جدید در محتوای وب‌سایت محبوب خود اقدام کنند. با فعال‌کردن این قابلیت، کروم از یک سیستم اعلام هشدار در صورت تغییر در محتویات وب‌سایت مورد نظر استفاده خواهد کرد. متاسفانه این قابلیت به صورت پیش‌فرض بر روی وب‌سایت‌های مختلف فعال نخواهد بود و توسعه‌دهندگان باید افزونه ارائه‌شده توسط گوگل را به‌کارگیرند.

برای جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز نیز پیش از هرچیز، هشدارهایی در خصوص اخذ دسترسی به کاربر نمایش داده خواهد شد تا پس از توافق کاربر، این قابلیت فعال شود.

قابلیت دیگر نسخه جدید، رصدکردن عادت‌های شما در وب‌گردی و امکان اضافه‌کردن میان‌برهای مخصوص وب‌سایت‌ها و سرویس‌های موردعلاقه شما به هوم اسکرین گوشی است. مدنظر داشته باشید که امکان اضافه‌کردن دستی وب‌سایت‌های مورد علاقه به هوم‌اسکرین، پیش از این و همزمان با عرضه نسخه 31 این مرورگر در اختیار کاربران قرار گرفته بود اما در نسخه 42 امکان بهره‌گیری از این قابلیت به صورت خودکار مهیا شده است.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    43.0.2311.108!گوگل پلی!من آپدیت کردم.کاش فقط یکاریم میکرد حجم پکیجهای نصبی رو کاهش میداد،باهردفعه آپدیت،حجم اشغال شدس میره بالاتر..

  2. quietly brilliant می‌گوید

    نسخه بتاش هست.نسخه اصلیش کی میاد؟