ولوو از لوکس‌ترین خودرو تاریخ خود در شانگهای رونمایی می‌کند

درست در زمانی که دوستداران ولوو تصور می‌کردند رونمایی بلندمدت و طولانی این شرکت از XC90، خودروی محبوب این شرکت به پایان رسیده، این شرکت مدل جدیدی از خودرو را با پسوند Excellence در نمایشگاه بین‌المللی خودرو در شانگهای به نمایش خواهدگذاشت که علاوه بر امنیت و راحتی، لقب تجملی‌ترین و لوکس‌ترین خودروی تاریخ ولوو را نیز یدک می‌کشد.

0

خودروی XC90 هفت سرنشینه در مدل جدید، جای خود را به مدلی چهارسرنشینه داده تا حذف صندلی‌ها فضای اضافی برای راحتی هرچه بیشتر سرنشینان را فراهم کند. پس از پشت سرگذاشتن یک روز پرفشار، سرنشینان عقب XC90 Excellence می‌توانند از ماساژ و تهویه مطبوع بهره ببرند و از طریق یک صفحه‌نمایش لمسی کنترل کامل بر روی قابلیت‌های بادشده داشته باشند.volvo-xc90-excellence-1

در داخل خودرو یک یخچال ویژه به همراه محلی برای نگه‌داشتن بطری آب و لیوان‌های کریستالی ویژه قرارگرفته اند. امکان بهره‌گیری از قابلیت استراحت پاها و سیستم صوتی بهینه شده برای سرنشینان عقب از دیگر قابلیت‌های این خودروی لوکس است.volvo-xc90-excellence-2

به منظور تجربه یک خودروی تمام لوکس، امکان بهره‌گیری از هوای بیرون از طریق تصفیه‌کننده یونی هوا و زدودن گردوغبار نیز فراهم شده است. این نسخه از خودروی XC90 تا اواخر سال جاری در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

Gizmag

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.