کودکان بین گلکسی اس 6 و آیفون 6 کدامیک را انتخاب می‌کنند؟

اگر از نوجوانان یا افراد بزرگسال بپرسیم آیفون 6 بهتر است یا گلکسی اس 6 سامسونگ، مطمئناً وارد دعوایی می‌شویم که تمام ندارد. پس چرا خودمان را به دردسر بیندازیم؟‌ اما اگر از کودکان این سوال را بپرسیم چه پاسخی خواهند داد؟

8

به‌طور کلی کودکان دیدگاه ملایم‌تری نسبت به این پرسش که کدام گوشی بهتر است، داشته و در حالی که برندها و بازاریابی وحشتناک آنها را نادیده می‌گیرند، نظرات شخصی و قلبی خود را نسبت به وسایل مختلف ارائه می‌کنند.

حالا برای رسیدن به پاسخ دقیق‌تر این سوال، بیزینس اینسایدر کار را راحت کرده و این سوال را از چند کودک پرسیده است؟ این کودکان طبیعتاً نه در زمینه گوشی‌های هوشمند تخصص دارند و نه می‌توانند یک چیپست اگزینوس سامسونگ را از A8 اپل تشخیص دهند. همین نوع نگاه معصومانه و خاص کودک باعث می‌شود تا نقطه نظراتی متفاوت از افراد بزرگسال را بیان کنند.

در این ویدیوی بامزه، برخی از کودکان اعلام کردند که اپل در بین عموم مردم محبوبیت خاصی داشته و به همین دلیل همه سعی در خرید یک آیفون دارند، در حالی که هیچ دلیل خاصی برای خرید آن ندارند! یکی از کودکان هم می‌گوید که آیفون را انتخاب می‌کند چون جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد. یکی از کودکان حتی در نقطه نظری کارشناسانه می‌گوید که گوشی سامسونگ برایش پیچیده به‌نظر می‌رسد اما این به‌دلیل امکانات و آزادی بیشتر در سیستم عامل گوگل است.

در پایان نیز آیفون با اختلاف 5 رای(6 بر 1) پیروز می‌شود که چندان عجیب نیست اما در نوع خود جالب است. اما شما چه فکر می‌کنید؟ کودک درون شما کوژدام گوشی را انتخاب می‌کند؟ یا بهتر بگوئیم اگر شما بچه بودید کدام گوشی را انتخاب می‌کردید؟!

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. hossein می‌گوید

    کودکی : آیفون 6

    بزرگسالی : نوکیا 1100 چراغ قوه دار

  2. pezhman می‌گوید

    دقیقا مساله همینجاست . کودکان ، تاکید میکنم ، کودکان iphone رو انتخاب میکنن.

  3. Mahdi می‌گوید

    با IOS به دلیل سادگیش یه بچه 7 ساله هم میتونه کار کنه اما اندروید چی؟

  4. Arsalan می‌گوید

    جالب هستش بنظرم طبیعی هستش و عوامل زیادی توش دخیله .
    مثلا لوگویه سیب اپل بزایشون جذاب تره تا اسم samsung
    و …

    مقایسه بین ps4 – xbox one هم بشه میتونه جالب باشه .

  5. مهرداد می‌گوید

    کودک درون من که همین وان M8 رو پسند می کنه

  6. مهدی می‌گوید

    این دگ چه نوعه پخش فیلمه ؟
    آپارات چش بود ؟؟
    حواهشا برگردونید به همون آپارات

    1. محسن صحافی می‌گوید

      آپارات چیزیش نبود.. این فیلم روی بیزینس اینسایدر غیرقابل دریافت بود..

  7. quietly brilliant می‌گوید

    کودکی:ایفون6
    بزرگسالگی:m9