Dell یک نسخه لینوکسی از لپ‌تاپ 13 اینچی XPS خود دارد

لپ‌تاپ تقریباً بدون حاشیه صفحهDell XPS 13 به‌لطف ابعاد کوچک، طراحی جذاب و علمکرد سریع به‌راحتی یکی از لپ‌تاپ‌های عالی بازار محسوب می‌شود.

0

اما اگر از سیستم عامل ویندوز خوشتان نمی‌آید، اکنون یک گزینه دیگر نیز در اختیارتان است. شرکت دل از نسخه developer edition این لپ‌تاپ 13 اینچی با سیستم عامل اوبونتو را معرفی کرده که حرکتی در مسیر Project Sputnik دل می‌باشد. طبیعتاً امکان انتخاب کانفیگ دلخواهتان را نیز دارید. براساس نوع کانفیگ انتخابی، قیمت این لپ‌تاپ از 949 دلار تا 1849 دلار متغیر خواهد بود.

در یکی از پست‌های بلاگ نوشته شده که شرکت دل از همان ابتدا در ماه دی که این لپ‌تاپ 13 اینچی را معرفی کرده، به‌دنبال عرضه یک نسخه مخصوص توسعه‌دندگان بوده است. البته هدف نهایی دل تولید یک محصول با بهترین کیفیت ممکن بود تا خریداران از داشتن این مدل احساس رضایت کنند. این شرکت اعلام کرد که مشکلاتی در تاچ‌پد و صفحه کلید این لپ‌تاپ وجود داشت که متاسفانه تا رفع کامل ‌آنها زمان زیادی به طول انجامید و این نه برای ما و نه هیچکدام از کاربران خوشایند نبوده است و باید از آنهایی که با صبر و شکیبایی ما را همراهی کردند و پروژه Sputnik را مورد حمایت قرار دادند، تشکر کنیم.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.