آپدیت اندروید ۵ برای Desire Eye و Desire 816 اچ‌تی‌سی عرضه شد

چند روز پیش، اچ‌تی‌سی برای گوشی Desire Eye خود اندروید آبنبات چوبی را منتشر کرد که البته فقط مختص کاربران تایوانی بود اما حالا اخبار و گزارش‌های منتشر شده از عرضه این آپدیت در سایر نقاط جهان از جمله ایران خبر دارد.

249

دفتر شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی در انگلستان به‌طور رسمی اعلام کرده که دو گوشی هوشمند سری دیزایر یعنی Desire Eye و Desire 816 آپدیت اندروید 5 را همین روزها دریافت می‌کنند اما گزارش کاربران ما در فارنت حکایت از این دارد که این آپدیت را با حجم 836 مگابایت و به‌صورت OTA در گوشی دیزایر 816 خود در ایران دریافت کرده‌اند.

این به‌روزرسانی شامل تمام ویژگی‌های جدید نسخه آب‌نبات چوبی و همچنین افزایش کارآیی این گوشی‌های هوشمند خواهد بود البته هنوز خبری از سنس 7 نبوده و کاربران این دو گوشی باید به سنس 6.5 قناعت کنند. اما بدون شک نسخه 7 رابط کاربری محبوب اچ‌تی‌سی نیز در اینده‌ای نه چندان دور، شاید با اندروید 5.1، منتشر شود و طبیعی است که ابتدا باید شاهد عرضه آن در پرچمدار قبلی یعنی M8‌ باشیم.

desire 816-desire eye

اچ‌تی‌سی به‌طور منظم در حال به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند محبوبش به نسخه 5.0 اندروید است. این نسخه در حال حاضر برای HTC One و One M8 منتشر شده و حتی دو مدل نسبتاً قدیمی Desire E8 و Butterfly S نیز در چند روز گذشته به اندروید آب‌نبات چوبی آپدیت شده‌اند.

علاوه بر این، براساس شایعات نسبتاً معتبر، مدل‌های One Max ،One mini 2 و One mini نیز در ماه‌های آینده به جمع گوشی‌های بالا اضافه خواهند شد.

سپاس از کاربر  quietly brilliant

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.