هشدار: مشکل دوربین نکسوس 5 پس از آپدیت به اندروید 5.1

اگر به‌تازگی نکسوس 5 خود را به جدیدترین نسخه اندروید، یعنی آبنبات چوبی 5.1 آپدیت کرده‌ و مشکلاتی را در زمینه از کار افتادن برنامه دوربین تجربه نموده‌اید، باید بدانید که شما تنها نیستید!

7

گزارش‌های مختلفی از چند کاربر منتشر شده که از عملکرد برنامه دوربین و توقف‌های گاه و بی‌گاه آن شکایت داشته‌اند و تمام این مشکلات نیز پس از آپدیت به این نسخه از اندروید به‌وجود آمده‌اند.

این مشکل زمانی روی می‌دهد که یک برنامه نظیر فیسبوک یا Snapchat قصد دسترسی به دوربین گوشی را داشته باشد. این اپلیکیشن‌ها همانطور که می‌دانید به شما اجازه می‌دهند تا عکس‌ را با دوربین ثبت و آن‌ها را مستقیماً درون همان اپلیکیشن، آپلود نمایید.

علاوه بر این، کاربرانی که از ویژگی Smart Unlock استفاده می‌کنند نیز دچار مشکلات مشابهی شده‌اند. اما جالب این است که تمام کاربرانی که به این نسخه آپدیت کرده‌اند، این مشکلات را مشاهده نکردند و هنوز مشخص نیست که این مشکلات تا چه حدی شیوع پیدا کرده باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که در این زمینه به مشکل برخورده‌اید، می‌توانید با ریستارت کردن گوشی تا حدی آن را برطرف کنید. اما این راه‌حل برای برخی از کاربران کار نمی‌کند و یا اگر کار کند اثری موقتی خواهد داشت که پس از مدتی این مشکل بازمی‌گردید.

همانطور که گفتیم، هنوز مشخص نشده که چه تعداد دستگاه نکسوس 5 به این مشکلات دچار شده‌اند، اما امیدواریم گوگل این مساله را متوجه شده و هر چه زودتر برای حل آن راهی پیدا کند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. mohsen می‌گوید

    چطور میتونم گوشی نکسوس 5 رو به اندروید 5 تبدیل کنم و چون با اندروید 5,1 علاوه بر دوربین . فلاش گوشی هم اصلا کار نمیکنه – و وقتی هم گوشی رو خاموش روشن میکنم به صورت موقتی هردوتاشون کار میکنه و متاسفانه دوباره برمیگرده به همون حالت اولیه – ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

  2. نصیر می‌گوید

    من HTCm8 دارم بعد آپدیت دوربین از کار افتاد ولی سلفی کار میکنه ریست فکتوری کردم درست نشد چه کنم حضرات

  3. صیاد می‌گوید

    برای حل این مشکل در تنظیمات apps دوربین گزینه clear update را انتخاب نمایید تا آپدیت حذف شود سپس دوباره از سرور برنامه را آپدیت نمایید و پس از آپدیت گوشی خود را خاموش و سپس روشن نمایید؛ حالا می توانید از گوشی خود لذت ببرید! نباید قبل از خاموش و روشن کردن برنامه را اجرا نمایید.

  4. omid می‌گوید

    افتضاحه .نه دوربین کار میکنه نه شارژ نگه میداره .اندروید ۵/۱ نصب نکنیییید

  5. iman می‌گوید

    سلام بابا خیلی خرابه ب مولا شارژ گوشیم یهو تموم میشه‌دوربینمم که کار نمیکنه این چه وضعه

  6. علی می‌گوید

    توصیه میکنم به هیچ عنوان به ۵.۱ گوشیتونو آپ دیت نکنید که ویرانگر گوشی است .

  7. quietly brilliant می‌گوید

    اندروید5 برای دیزایر816 آمادس،حجم836مگ ازطریقota آی پی ایران..دمت گرم اچ تی سی!برید آپدیت کنید لذت ببرید