فیس‌بوک یک وب‌سایت اختصاصی برای سرویس مسنجر خود افتتاح کرد

فیس‌بوک در راستای تبدیل مسنجر خود به یک پلتفرم همگانی در دنیای پیام‌رسان‌ها، امروز وب‌سایت مستقلی را به آدرس Messenger.com راه‌اندازی کرد. توسعه‌دهندگان و کاربران با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانند به گفتگو با دوستان خود در فیس‌بوک بپردازند و یا اپلیکیشن های توسعه یافته را بر روی آن تست نمایند.

0

البته کمپانی فیس‌بوک متذکر شده که راه‌اندازی این وب‌سایت به هیچ عنوان به معنی حذف مسنجر از وب‌سایت مادر نبوده و کاربران کماکان خواهند توانست از آن در بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا نیز بهره‌مند شوند. در هر حال، راه اندازی این وب‌سایت در راستای تصمیم زاکربرگ مبنی بر ایجاد پلتفرمی پیام‌رسان با قابلیت نصب برنامه‌های جانبی است.

بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود از این مسنجر در دو بسایت Facebook.com و Messenger.com و دیگر کلایت ها استفاده کنند. گفتن این نکته‌ خالی از لطف نیست که وب‌سایت جدید مسنجر فیس‌بوک، همچون وب‌سایت مادر توانایی ارسال پول برای دوستان را به کاربر می‌بخشد، اما هم‌اکنون تنها برای افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند قابل‌ استفاده می‌باشد؛ این در حالیست که فیس‌بوک وعده پشتیبانی از دیگر زبان‌های زنده دنیا را در آینده‌ای نزدیک در این وب‌سایت داده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.