نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید با ابزار جدید افزودن رنگ و محو کردن تصاویر

اگر با وجود گزینه‌های مختلف برای ویرایش تصاویر و یا افزودن افکت‌های مختلف همچنان منتظر قابلیت‌های جدید در برنامه‌ اینستاگرام هستید، بدنیست بدانید دو گزینه جدید با قابلیت‌های کاربردی به این برنامه اضافه شده‌اند.

1

گزینه Color و Fade جدیدترین افزودنی‌ها! به برنامه محبوب اینستاگرام هستند که امکان اعمال تغییرات بر روی های‌لایت رنگ‌ها و یا بهبود نمای کلی تصاویر را فراهم می‌کنند. قابلیت Fade امکان تعدیل و تلطیف رنگ‌های موجود در تصاویر را فراهم کرده و گزینه Color به عنوان مکمل، امکان ایجاد های‌لایت و یا ته‌مایه‌های سایه‌زنی را با انتخاب رنگ‌های زرد، نارنجی، قرمز، صورتی، بنفش، آبی، فیروزه‌ای و یا سبز فراهم می‌کند.

بدین‌ترتیب می‌توان اذعان داشت قابلیت‌های افکت‌گذاری و تغییر و ویرایش تصاویر بیش از پیش در دستگاه‌های اندرویدی و به‌ویژه برنامه اینستاگرام مورد توجه قرارگرفته‌اند. کاربران اندرویدی از امروز می‌توانند این به‌روزرسانی را از گوگل‌پلی دریافت کنند و ظرف چندروز آینده به‌روزرسانی مشابه برای کاربران IOS نیز ارائه خواهد شد.

Androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. zohre می‌گوید

    سلام دوست خوبم چرا برنامه اینستگرام رو گوشی من نصب نمیشه اندروید هم هست اصلا نصب نمیشه