گوشی‌های هوشمند Mate 2 ،Ascend Mate 7،P7 و G7 هواوی امسال به اندروید 5 آپدیت می‌شوند

در حالی که دوستداران محصولات هوای منتظر معرفی پرچم‌دار بعدی P8 هستند، این شرکت چینی مشغول آماده‌سازی بسته به‌روزرسانی اندروید 5 برای محصولات بالا رده‌ سال گذشته‌ی خود همچون Ascend Mate7,Ascend P7, Ascend Mate 2 و Ascend G7 می‌باشد.

214

Huawei-Android-Lollipop-updates-01به رسم ادب، ماه آینده آپدیت اندروید 5 ابتدای برای اسند میت 7 منتشر خواهد شد و سپس در تیرماه نیز اسند پی 7 و اسند میت ۲ می‌توانند این بسته به‌روزرسانی را دریافت نمایند. لازم به یادآوریست که  اسند میت 7 به صورت پیش‌فرض از اندروید 4.4 کیت‌کت بهره می‌برد.

نکته قابل توجه دیگر اینکه  اسند میت ۲ خواهد توانست به صورت مستقیم از اندروید 4.3 به نسخه آب‌نبات‌چوبی به‌روز شود. ناگفته نماند که مجوز دریافت اندروید 5 برای گوشی میان رده Ascend G7 هم در شهریورماه صادر خواهد شد.

به جز دریافت اندروید آب‌نبات‌چوبی، احتمالاً رابط کاربری گوشی های مذکور از نسخه 3.0 به aka EMUI ارتقا پیدا خواهد کرد.

نیاز به گفتن نیست، هرچند هواوی تلاش می‌کند با انتشار اندروید 5 برای محصولات میان رده وجه خوبی از پشتیبانی محصولات خود نشان دهد، با این حال سرعت انتشار این بسته‌ها در مقابل عملکرد سامسونگ و موتورولا که سال گذشته محصولات منتخب خود را به اندروید 5 به‌روز کردند، بسیار کم است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.