اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس رسما رونمایی شد: صفحه نمایش 5.2 اینچی Quad HD، اسکنر اثر انگشت و بازگشت دوربین دوگانه

پس از درز تصاویر و مشخصات سخت‌افزاری منتسب متعددی در هفته‌های اخیر به پرچم‌دار بلند قامت اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس، ساعتی پیش سرانجام این محصول در پکن رونمایی شد.

3

اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس نیز از زبان طراحی سری محبوب وان پیروی می‌کند و با بدنه‌ای تمام فلزی شباهت خاصی به پرچم‌دار وان M9 که چند هفته پیش معرفی شد، دارد. وان M9 پلاس در رنگ های نقره ای با نوار طلایی در اطراف بدنه، طلایی کامل و خاکستری ارائه می گردد و همچون اچ‌تی‌سی وان M8 در قاب پشتی از دوربینی دوگانه با بهره‌مندی از فناوری التراپیکسل استفاده می‌کند.

HTC-One-M9-Plus-official-images

اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس دارای ابعاد  150.99 در 71.99 در 9.61 میلی‌متر بوده و به صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل یا همان QHD تجهیز گردیده است. قلب این محصول بلند قامت را قرار است پردازنده هشت هسته‌ای MT6795T مدیاتک که بر روی فرکانس 2.2 گیگاهرتز تنظیم شده، در کنار 3 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 20 مگا پیکسلی، دوربین دوم 5 مگا پیکسلی مجهز به فناوری التراپیکسل و اسپیکرهای BoomSound با قابلیت پخش صدا به صورت دالبی اشاره کرد. پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی برخلاف وان M9 از کلید فیزیکی که میزبان حسگر اثر انگشت هم هست در جلو دستگاه بهره خواهد برد. به گفته شرکت سازنده، دارندگان این محصول می‌توانند از حسگر اثرانگشت دستگاه در کشورهای آسیایی به منظور تأیید پرداخت توسط شرکت AliPay Wallet استفاده نمایند.

این در حالیست که سرویس Apple Pay تنها در ایالات‌متحده قابل استفاده بوده و به کندی در حال گسترش پوشش دهی فعالیت خود می‌باشد. همان‌طور که مطلع هستید، وان M9 به پردازنده اسنپ‌دراگون 810 تجهیز گردیده، اما شرکت تایوانی ترجیح داده در این محصول از تراشه مدیاتک استفاده نمایید، این موضوع باعث خواهد شد در آینده‌ای نزدیک مقایسه‌ای از عملکرد تراشه مدیاتک در مقابل پرچم‌دار کوالکام صورت گیرد.

در پایان نیز باید یادآور شویم که اچ‌تی‌سی وان M9 قرار است به زودی تنها در بازار چین و به بهره‌مندی از اندروید 5 و آخرین نسخه از رابط کاربری سنس عرضه گردد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    چیزی که تو ذوق میزنه باطری ضعیف اونه.

  2. quietly brilliant می‌گوید

    کسی اطلاع داره E9+کی وارد ایران میشه؟!

  3. quietly brilliant می‌گوید

    همون بهتر ک فقط تو چین عرضه میشه!!!!