مدیرعامل لنوو تصویر موتو 360 بعدی را لو داد!

هنگامی که پیش از این موتورولا از ساعت هوشمند موتو360 سخن گفت، این سخت‌افزار جاه‌طلبانه با ظاهر ساده خود که بیشتر شبیه ساعت‌های معمولی بود تا یک گجت الکترونیکی، همه را متعجب کرد.

0

اکنون موتورولا که پیش از این زیرمجموعه گوگل بود و اکنون موتورولا را به عنوان مالک می‌بیند در تلاش است تا ساعت هوشمند جدیدی را تولید کند. در تصویر جدیدی که از حساب کاربری مدیرعامل لنوو در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده می‌توان این محصول جدید موتورولا را مشاهده کرد.

این تصویر که ساعاتی پس از انتشار حذف شد نشان از یک تغییر نه چندان گسترده در طراحی این ساعت هوشمند دارد. این ساعت شکل و شمایلی اسپرت‌تر پیداکرده و البته در تصویر یادشده می‌توان تنوع بندهای موجود از چرم تا فلز را مشاهده کرد.

moto-360-2nd-gen-lenovo

به نظر می‌رسد لنوو و موتورولا در تلاشند تا گزینه‌هایی را نیز برای زائده دور صفحه ساعت در نظر بگیرند تا کاربران در این زمینه نیز تنوع انتخاب بیشتری داشته باشند. در قسمت پایین صفحه ساعت نیز شاهد گزینه‌ای به منظور تثبیت و بهینه‌سازی نور صفحه ساعت بر اساس محیط هستیم. البته این نسخه‌های یادشده احتمالا در مراحل اولیه طراحی قراردارند و باید منتظر تصاویر رسمی بیشتر از این محصول باشیم.

 

Phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.