چ‌تی‌سی وان M7 هیچگاه رنگ آپدیت اندروید 5.1 را نخواهد دید!

اچ‌تی‌سی در زمان عرضه وان M7 از پشتیبانی نرم‌افزاری محصولات خود تا دوسال بعد از زمان ساخت خبر داده بود و با این حساب اچ‌تی‌سی وان M7 به پایان دوران دریافت آپدیت‌ نزدیک شده است.

0

آقای مُو وِرسی یکی از مدیران ارشد اچ‌تی‌سی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که اچ‌تی‌سی وان M7، پرچمدار ۲۰۱۳ این شرکت، آپدیت اندروید ۵.۱ را دریافت نخواهد کرد. البته وی برای نسخه گوگل‌پلی اچ‌تی‌سی وان M7 استثنا قائل شده و اعلام کرد که این محصول آپدیت جدید را ماه‌ آینده دریافت خواهد کرد.

اچ تی‌سی وان M7 با اندروید ۴.۱ به بازار عرضه شد. نسخه‌ فعلی نیز قابلیت دریافت آپدیت اندروید ۵ آب‌نبات چوبی را دارد و  تاکنون آپدیت‌های مختلفی را دریافت کرده‌ است. این آپدیت‌ها معمولا پس از سه یا چهار ماه عرضه توسط گوگل برای اچ‌تی‌سی وان ام ۷ منتشر می‌شد.

Sense-5-5-on-Android-4-4-and-Sense-6-on-Android-57

رابط کاربری گوشی در ابتدا نسخه سنس 5 با آیکون‌های مشکی و سبز برای حفظ بیشتر شارژ باتری بود. حتی رابط کاربری سنس نسخه ۵.۵ نیز زیاد دستخوش تغییر نشده بود و همچنان همان حالت خشک خود را حفظ کرده بود.

به هر ترتیب زیاد هم نمی‌توان در این مورد از اچ‌تی‌سی گله کرد چرا که در مجموع روی حرف خود ایستاد و دست از پشتیبانی پرچمدار خود به مدت دوسال برنداشت.
این امر به این معناست که دارندگان اچ‌تی‌سی وان M7 و M8 در هنگام خرید گوشی خود چندان نگران آپدیت گشوی هوشمند خود نبودند و حالا خریداران اچ‌تی‌سی وان M9 هنوز دو سال درخشان را برای دریافت آپدیت‌های جدید از جانب اچ‌تی‌سی پیش رو دارند.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.