درز تصاویر بیشتر از اکسپریا زد 4 سونی: تغییرات کوچک اما مهم

تصویر لو رفته از اکسپریا زد 4 را که به خاطر دارید؟ به تازگی چند تصویر دیگر از سایر ابعاد این پرچم‌دار نیز درز کرده که شاید تغییرات ظاهری زیادی را نشان ندهد اما پیشرفت‌های مهمی را دربر دارد.

0

افشاکننده این تصاویر @OnLeaks ادعا می‌کند درحالی‌که تصاویر واقعی هستند اما هنوز نهایی نشده و ممکن است سونی در آینده تغییراتی را در آن اعمال کند. حتماً می‌دانید که سونی سال‌هاست طراحی سری اکسپریا زد را بدون تغییر انقلابی عرضه می‌کند و سعی کرده تا با رنگ‌های مختلف تفاوت هر نسل را با نسل قبلی مشخص کند. در نگاه اول Z4 شباهتی بسیار زیادی به Z3  دارد اما اسپیکرها به لبه منتقل شده و خوشبختانه درپوش USB نیز حذف شده است.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید دوربین سلفی هم حالا بزرگ‌تر شده و احتمالاً با وضوح بهتری عرضه خواهد شد. گفته می‌شود ابعاد پرچم‌دار جدید سونی 146.3 در 71.9 در 7.2 میلی‌متر بوده و صفحه‌نمایش آن نیز کماکان 5.2 اینچی خواهد بود. طبق شایعات قبلی زد4 در دو نسخه یکی با وضوح صفحه 1080p و دیگری 1440p عرضه خواهد شد و از چیست اسنپ‌دراگون 810 به همراه 3 یا 4 گیگابایت رم بهره خواهد برد. دوربین 20.7 مگاپیکسلی با سنسور IMX230 ساخت خود سونی و البته اندروید 5 از سایر مشخصات این گوشی خواهند بود.

به این ترتیب سونی هم راه اچ‌تی‌سی را در پیش گرفته و تغییرات زیادی را در طراحی پرچم‌دار آینده خود ایجاد نکرده است. شاید بزرگ‌ترین مزیت سری اکسپریا زد در مقابل رقبا مقاومت آن در برابر آب باشد اما اگر طبق انتظار سونی Z4 را چندین ماه پس از گلکسی اس 6 و One M9 عرضه کند آیا تنها همین برتری می‌تواند کاربران را به انتظار بنشاند؟

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.