رونمایی از هارد دیسک‌های جدید 6 ترابایتی داخلی و خارجی توشیبا

هارد‌ درایو‌های ۵۰۰ گیگابایتی رفته‌رفته جای خود را به هار‌د‌ درایوهای یک ترابایتی داده‌اند و این طور که پیداست این روال همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

0

توشیبا هم برای اینکه از غافله عقب نماند، هار‌د‌ درایوهای جدید ۶ ترابایتی خود را معرفی کرد. البته ۶ ترابایت فضای خیلی زیادی هم نیست و شما به راحتی می‌توانید تعداد ۶ هارد یک ترابایتی را در کنار همدیگر به کامپیوتر متصل کنید اما گذاشتن چند هارد با ظرفیت ۶ ترابایت واقعاً فضای ایده‌آلی برای ذخیره سازی ایجاد می‌کند.

6tb-toshiba-external-internal

توشیبا فکر همه جا را کرده و هارد‌های جدید خود را در دو مدل داخلی و خارجی طراحی کرده است. مدل خارجی و به اصطلاح اکسترنال هار‌د‌ شش ترابایتی در محصول جدید این شرکت که Canvio Desk نام دارد به کار گرفته خواهد شد و مدل داخلی یا اینترنال هارد‌های ۶ ترابایتی توشیبا را داخل هر کیس کامپیوتری می‌توان به خدمت گرفت.

توشیبا وعده داده تا هارد‌های جدید خود را نهایتاً تا اردیبهشت‌ماه به بازار با قیمت ۳۶۹ دلار به بازار عرضه کند.

ubergizmo

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.