رونمایی مخفیانه سامسونگ از تبلت Galaxy Tab A در روسیه

بر اساس اطلاعات قبلی می‌دانستیم که سامسونگ در حال کار بر روی نسل جدید تبلت های خود با نام  گلکسی تب A و تب A پلاس می‌باشد، در همین راستا این کمپانی کره‌ای امروز در یک کنفرانس خبری کوچک از گلکسی تب A این بار در روسیه رونمایی کرد.

0

تبلت Galaxy Tab A در سایزهای 8 و 9.7 اینچی به بازار خواهد آمد، اما مشخصات سخت‌افزاری هر دو نسخه یکسان می‌باشد. از جمله ویژگی هر دو نسخه استفاده از نسبت تصویر 4:3 بوده و تخمین زده می‌شود با قیمت  ۳۰۰ یورو در رنگ‌های آبی و طلایی در ماه‌های آینده قابل دسترس باشد.

بر این اساس تبلت Galaxy Tab A در هر دو نسخه دارای رزولوشن 1024 در 768 پیکسل بوده و در سینه میزبان پردازنده شبیه به اسنپ‌دراگون 410 که از معماری چینش هسته Cortex-A53 بهره می‌برد و بر روی فرکانس کار ۱.۲ گیگاهرتز تنظیم شده، خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این سری از تبلت‌های سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی، دوربین اصلی ۵ مگا پیکسلی، دوربین دوم ۲ مگا پیکسلی و حافظه ذخیره سازی داخلی ۱۶ گیگابایتی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که تبلت Galaxy Tab A دارای بدنه‌ای فلزی با ضخامت 7.5 میلی‌متر بوده و مدل 8 اینچی به یک باتری با ظرفیت 4,200 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز گردیده است؛ این در حالیست که مدل بزرگ‌تر نیز از دو بلند گوی غیر استریو بهره می‌برد.

هر دو نسخه به آخرین ورژن سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری تاچ‌ویز مجهز شده اند و قرار است مدل 8 اینچی در نسخه وای‌فا در بازه قیمت ۱۶۹۹۰ تا ۱۸۹۹۰ روبل، مدل LTE در بازه قیمت ۲۰۹۹۰ تا ۲۲۹۹۰ روبل و مدل 9.7 اینچی در نسخه‌های وای‌فا و LTE به ترتیب در بازه قیمت ۲۰۹۹۰ تا ۲۲۹۹۰ روبل و ۲۴۹۹۰ تا ۲۶۹۹۰ روبل راهی بازار گردند.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.