انتشار تصاویر جدیدی از قابلیت‌های جدید ویندوز 10 موبایل نسخه Build 8.15.12521

همین چند ساعت پیش اسکرین‌شات تازه‌ای از بیلد 12521 ویندوز 10 موبایل بر روی وب منتشر شد. درست مثل تصویری که اخیراً درز کرده بود، این اسکرین شات نیز نشان می‌دهد که مایکروسافت در ساخت ویندوز10 پیشرفت‌هایی داشته است. بیلد تازه ویژگی‌های تازه‌ای دارد.

1

1- مایکروسافت هم‌اکنون آپشن‌هایی برای تنظیم چراغ LED نوتیفیکیشن دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید می‌توان چراغ LED را برای پیام‌های بروزرسانی گوشی، اپ‌استور و سایر اپلیکیشن‌ها تنظیم کرد. امیدوارم که در آینده گوشی‌های لومیا نیز از سخت‌افزار LED برای نوتیفیکیشن‌ها استفاده کند.

2- می‌توانید بدون نیاز به تنظیم مجددِ گوشی‌تان اکانت مایکروسافت را از دستگاه‌ خود پاک کنید. همزمان با پاک شدن اکانت برنامه‌هایی که بوسیله‌ی آن نصب کرده‌اید نیز بصورت خودکار پاک خواهند شد.

Windows-10-Phones-1

3- درست شبیه به نسخه دسکتاپ ویندوز 10 حالا می‌توانید تنظیم کنید چه اپلیکیشن‌هایی اجازه استفاده از میکروفون گوشی را دارند.

4- باز هم شبیه نسخه دسکتاپ می‌توانید تنظیمات همگام‌سازی اطلاعات را به دلخواه خود تغییر دهید.

Windows-10-Phones-2

WMPower Users

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. nooshin می‌گوید

    قصد جدی داشتم کوچ کنم به ویندوز برای مدتی…به محض اینکه فهمیدم یه همچین امکان پیش پا افتاده ای رو دریغ میکنه فهمیدم به درد من نمیخوره..کاربرای بیچاره ویندوز التماس میکنن براش..فقط سرچ کنید ببینید..
    احمق حقشه فروش نداشته باشه!!ویندوز رو دوست دارم اما نمیشه باش کنار اومد..
    هیچ سیستم عاملی برای موبایل به اندازه اندروید آزادی عمل نمیده به کاربرش و همینه که بیش از 70 درصد بازار رو گرفته و حقش هم هست..چه ویندوز چه اپل هر دو زندان با شیر های طلا هستند…