تماشا کنید: پرواز خودروها در فیلم Fast and Furious 7 کاملا واقعی است!

اگر تریلر سریع و خشن 7 را دیده باشید، قطعا هیجان‌انگیزترین صحنه‌ی آن که همان به پرواز درآمدن ماشین‌ها است را به خاطر دارید.

0

در این صحنه بازیگران فیلم با ماشین از هواپیما بیرون می‌پرند و هزاران متر بالاتر از جاده، چتر نجات آن‌ها باز می‌شود تا به آرامی روی جاده فرود آیند. حالا اگر برای شما هم سوال شده که آیا این حرکت صرفا جلوه‌های ویژه‌ی رایانه‌ای و کاملا ساختگی است یا نه، فیلم‌سازان واقعا از پرواز کردن ماشین‌ها فیلم‌برداری کرده‌اند این ویدئوی کوتاه را ببینید تا به جواب برسید.


این طور که پیداست، سازندگان این فیلم واقعا این ماشین‌ها را از هواپیما به بیرون پرتاب کرده و (البته بازیگران پشت رل ننشسته‌اند) با دوربین‌های مختلف از این صحنه فیلم گرفته‌اند. یا حداقل ویدئویی که ارائه داده‌اند این‌طور نشان می‌دهد. مگر این‌که خود این ویدئو هم ساختگی و جلوه‌های ویژه‌ی رایانه‌ای باشد! شاید هیچ وقت متوجه نشویم.

این فیلم 14 فروردین روی پرده می‌رود اما اگر شبکه 5 روز 6 فروردین آن را با دوبله‌ی فارسی پخش کرد تعجب نکنید.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.