سونی پلتفرم پلی‌استیشن موبایل را تعطیل می‌کند

سرویس PlayStation Mobile سونی را به‌خاطر دارید؟ همانی که با عرضه Xperia Play سونی شروع شد و با هدف آوردن تجربه پلی‌استیشن بر روی گوشی‌های اندرویدی به عنوان یک لایسنس به برخی گوشی‌های اندرویدی نیز اعطا شد. سونی قصد دارد این پلتفرم شکست خورده را تعطیل کند.

0

به اعلام سونی از تاریخ 24 تیرماه سال آینده دیگر هیچ عنوان جدیدی در این پلتفرم برای خرید یا دانلود قرار نخواهد گرفت و از تاریخ 19 شهریورماه نیز این سرویس رسماً تعطیل شده و حتی امکان دانلود بازی‌های خریداری شده نیز وجود نخواهد داشت.

xperia-play-ICS1

سونی سعی کرد با پیوند PSP و Xperia یک گوشی بامحوریت بازی به نام Xperia Play عرضه کند و بعدها با عرضه PlayStation Vita بازی‌های بیشتری را نیز به عنوان بازی‌های همراه با کیفیت پلی‌استیشن به پلتفرم اندروید بیاورد. برخی سازندگان بازی‌ها نیز عناوین خود را با پلتفرم سونی سازگار کردند اما ظاهراً PlayStation Mobile هیچ‌گاه استقبال و موفقیت مدنظر سونی را تجربه نکرد. به این ترتیب سونی تصمیم گرفته تا تمرکز خود را بر روی بخش پلی‌استیشن متمرکز کرده و پلتفرم کم‌طرفدار موبایلی خود را تعطیل کند.

 GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.